Case gepubliceerd op 16 augustus 2011
Ontwikkeld door Its a virus
Voor SPJ hebben wij de huidige corporate identity, het logo en de corporate website ontwikkeld. De uitdaging bij deze website was het neerzetten van een corporate website, die de juiste doelgroepen aanspreekt maar wel eigenwijs is.
SPJ ondersteunt beursgenoteerde en niet-beursgenoteerde bedrijven op het gebied van financiële communicatie, ofwel het vertellen van ‘het verhaal achter de cijfers’.
Voor SPJ hebben wij de huidige corporate identity, het logo en de corporate website ontwikkeld. De uitdaging bij deze website was het neerzetten van een corporate website, die de juiste doelgroepen aanspreekt maar wel eigenwijs is.
Corporate identity
Logo
Vormgeving website
Technische realisatie website
Advies social media
Constante doorontwikkeling concept en website
Ga naar spj.nl
We maken dus hele goede websites en applicaties. Binnen ons internetbureau werken getalenteerde strategen, eigenwijze designers en de beste programmeurs. Samen proberen wij iedere keer weer de grenzen van het web te verleggen, want alleen de beste websites, applicaties en software, worden automatisch opgepakt door de juiste doelgroep. Ze gaan viraal; Its a virus.
Bekijk het profiel van Its a virus
Vertrouwen en professionaliteit stonden bij ABN Amro Commercial Finance centraal in de selectieprocedure voor een online partner. Op basis van de resultaten uit het Gardner: Magic Quadrant is gekozen voor het Sitecore CMS. Als Sitecore partner kwam men vervolgens snel uit bij Estate, waarna een intensieve samenwerking volgde.
Voor Van de Kraats Advocatuur heeft Webton een logo en een website ontwikkeld. Van de Kraats Advocatuur beschikt over een team bestaande uit een advocaat, juridisch- en medisch adviseur en een rekenkundig expert om de belangen optimaal te behartigen.
Ontwikkel een online platform, Generation F, waarmee BNP Paribas Cardif op een vernieuwende manier klantenonderzoek kan uitvoeren, dat was de opdracht die door BNP Paribas Cardif aan Dutchwebdesign werd verstrekt
Voor SPJ hebben wij de huidige corporate identity, het logo en de corporate website ontwikkeld. De uitdaging bij deze website was het neerzetten van een corporate website, die de juiste doelgroepen aanspreekt maar wel eigenwijs is.
Voor SPJ hebben wij de huidige corporate identity, het logo en de corporate website ontwikkeld. De uitdaging bij deze website was het neerzetten van een corporate website, die de juiste doelgroepen aanspreekt maar wel eigenwijs is.
Webdesign Metrik Fastners
Bekijk deze caseSpring-Time is een bedrijf wat persoonlijk, betrokkenen en voor verbinding zorgt binnen de zorg. Dit wilde ze ook graag laten terug komen in hun zowel hun website als logo.
Bekijk deze caseGopublic ontwikkelde in samenwerking met WWAV een fondsenwervende test voor Artsen Zonder Grenzen. Een snelle quiz waarmee jij kan testen of jij je staande kunt houden onder de extreme omstandigheden in Zuid Sudan.
Bekijk deze caseStichting Appeltaartconcerten; een speelse en kleurrijke website om vrolijk van te worden was de wens; met behoud van prettige navigatie en overzicht.
Bekijk deze case