Case gepubliceerd op 14 juli 2014
Ontwikkeld door Estate Internet
Het Zeeuws Museum heeft de beschikking over een schat aan informatie die in prachtige, eigentijdse presentaties getoond wordt aan bezoekers. Ook online is de veelzijdigheid van de collectie duidelijk zichtbaar: het Zeeuws Museum geeft haar bezoekers online de mogelijkheid om uren rond te dwalen.
Hoog tijd voor een update. Het museum was bezig met een herziening van haar huisstijl en ook de website kon wel een opfrisbeurt gebruiken. De museumbezoekers moeten immers ook op een tablet en smartphone de website kunnen bekijken.
Al snel werd estate duidelijk dat alleen het responsive maken niet toereikend was. Er is gekeken naar het online gedrag van de museumbezoeker en op basis daarvan is een nieuw design gemaakt. Hierbij staat de bezoeker voorop en is veel gebruik gemaakt van beeld.
Een strak design dat op ieder device een zo optimaal mogelijke ervaring biedt. De wensen van de bezoekers staan voorop. Hiermee heeft estate de verwachtingen van het Zeeuws museum overtroffen.
Bij Estate draait alles om het optimaliseren van uw online zichtbaarheid en effectiviteit. Resultaat bereiken wij door onze methodiek waarin vier fasen te onderscheiden zijn: strategie, concept, realisatie en exploitatie.
Deze fasen zijn nauw met elkaar verbonden en u kunt in elke fase instappen. Strategie & concept:
Creatie:
Realisatie:
Exploitatie:
Bekijk het profiel van Estate Internet
Stichting Appeltaartconcerten; een speelse en kleurrijke website om vrolijk van te worden was de wens; met behoud van prettige navigatie en overzicht.
Voor Rituals is een online reservering applicatie ontwikkeld die bezoekers de mogelijkheid geeft online Urban Spa behandelingen te boeken.
Op We Own Rotterdam vind je alle rauwe, a-typische, underground events in Rotterdam. Met een duidelijke navigatieflow en een clean design.
Responsive website met productendatabase met tabs, integratie reserveringssysteem Hoteliers, social media integratie en SSL implementatie
TUI Care Foundation is een onafhankelijke stichting die samen met vakantiegangers direct een bijdrage levert aan de duurzame ontwikkeling van vakantiebestemmingen.
Webdesign voor Marvell Travel. Exclusieve maatwerk reizen met passie. Marvell Travel levert exclusieve maatwerkreizen voor mensen die het massatoerisme willen ontlopen. Met oog voor detail ontfermt Marvell zich over uw maatwerkreis. De site biedt de bezoeker een aantal smaken om zich aan te vergapen. U kunt met élke bestemming, wens of reisdroom bij Marvell Travel terecht.
VillaVibes biedt single reizen aan voor hoger opgeleiden in Nederland en is de afgelopen jaren sterk gegroeid. Om in te spelen op het veranderende consumentengedrag en de conversie van het online platform te verhogen, is internetbureau Heers aan de slag gegaan met de realisatie van de nieuwe website.
Al 5 jaar op rij verzorgt vanStijl de complete visuele presentatie van strandfestival CuliNESSE. Van logo tot website en van info-magazine tot de Facebook posts: wij brengen jaarlijks de zomerse sferen.
Hockey.nl is het medium waarmee de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond nieuws brengt over de nationale hockeyteams, toernooien en clubs door het hele land. Met het nieuwe platform komt meer focus te liggen op o.a. de breedtesport en interactie met bezoekers van de website.
De kracht van een “one-page” design, blijkt wel uit de landingspagina van Vitality Support Online Coaching. Een app dat persoonlijke trainings- en voedingsschema’s biedt. Aan vanStijl de uitdaging de app te lanceren, bekendheid te geven en inschrijvingen te genereren.
Het spelen en maken van quizzen was nog nooit zo simpel & leuk! Dat is de claim die Quizworks sinds 2013 uitdraagt. En het lijkt erop dat ze gelijk hebben.
Endless webdesign ontwierp en realiseerde een geheel op maat gemaakte website voor Stiching Op de kuierlatten. Informatie verstrekken over de wandelpaden maar vooral ook de wandelaar bij de website betrekken. De wandelpadbeheerders moesten eenvoudig informatie over hun wandelpad op de website kunnen plaatsen. Met het zelf ontwikkelde Endless CMS wordt dit mogelijk gemaakt.
Endless webdesign ontwierp en realiseerde een geheel op maat gemaakte website voor SailBest International. De website moest niet alleen alle benodigde (zeer uitgebreide) informatie verstrekken maar ook de eigen vloot en inspirerende vaargebieden belichten.
Webton heeft de vormgeving van de nieuwe website van Domaine Michaud onder haar hoede genomen. De website is erg uniek en kenmerkt zich door de mooie grote foto's. De sfeer van dit bed & breakfast wordt goed weergegeven door het gebruik van bepaalde kleuren en lettertypes.
Heb jij al plannen voor de komende vakantie? Dan is het een goed idee om de website van Original Asia eens te bezoeken. Doe inspiratie op, stel je eigen reis samen en vraag een offerte aan voor een onvergetelijke vakantie via Original Asia. Slik ontwikkelde de website en de online offertetool.
Slot Loevestein is het beroemdste kasteel van Nederland en kent een rijke geschieden. Tijdens een dagje Slot Loevestein kruip je in de wereld waar Hugo de Groot uit wist te ontsnappen. Het verhaal en de beleving. Dat is wat je ervaart als je Slot Loevestein bezoekt. Precies dat moest in de nieuwe website naar voren komen. En met een designer in huis die vroeger maar wat graag ridder wilde worden, is dat wel gelukt!
Destil is een landelijk opererende handel in gereedschappen en bevestigingsmaterialen met een rijke historie van bijna 150 jaar, die zich voornamelijk richt op de professionele markt. Sinds kort levert Destil ook aan particulieren en legde bij Estate de uitdaging neer om een eigentijdse webshop te ontwikkelen die beide markten bedient.
In een wereld die steeds mobieler wordt, kan Willem II natuurlijk niet achterblijven. Willem II wil inspelen op de huidige technologieën en functionaliteiten en daar hoort een eigen App ook bij. In samenwerking met Full Service Internetbureau Estate heeft Willem II dan ook haar eigen App gelanceerd. Het doel was om alle informatie over de club binnen handbereik van de supporters te kunnen aanbieden. Daarnaast wilde Willem II als voetbalclub gerepresenteerd worden in verschillende App Stores, aangezien vele andere voetbalclubs daar al terug te vinden zijn. Estate heeft hier met precisie op weten in te spelen, om Willem II te helpen haar doelen te realiseren.
Vertrouwen en professionaliteit stonden bij ABN Amro Commercial Finance centraal in de selectieprocedure voor een online partner. Op basis van de resultaten uit het Gardner: Magic Quadrant is gekozen voor het Sitecore CMS. Als Sitecore partner kwam men vervolgens snel uit bij Estate, waarna een intensieve samenwerking volgde.
De Concorde Group is het nummer 1 vertaalbureau in Nederland en heeft de afgelopen jaren een sterke groei doorgemaakt. Een meer professionele online positionering is essentieel om deze groei door te zetten. De ruime ervaring met het Sitefinity CMS was voor Concorde de motivatie om Estate te kiezen als partner.
Het Zeeuws Museum heeft de beschikking over een schat aan informatie die in prachtige, eigentijdse presentaties getoond wordt aan bezoekers. Ook online is de veelzijdigheid van de collectie duidelijk zichtbaar: het Zeeuws Museum geeft haar bezoekers online de mogelijkheid om uren rond te dwalen.
Het Zeeuws Museum heeft de beschikking over een schat aan informatie die in prachtige, eigentijdse presentaties getoond wordt aan bezoekers. Ook online is de veelzijdigheid van de collectie duidelijk zichtbaar: het Zeeuws Museum geeft haar bezoekers online de mogelijkheid om uren rond te dwalen.
Bekijk deze case