In de website zitten een aantal belangrijke stappen geintegreerd om de doelstellingen van de MAF te bereiken. Een van die doelstellingen is meer verbinding creeeren met de achterban. Met member login worden bijvoorbeeld meerdere dingen bereikt. Zo kunnen we de achterban zelf stimuleren om gegevens bij te werken zodat de database verrijkt wordt zonder dat MAF hier al teveel werk aan heeft. De koppeling aan de achterkant van de website met de offline database van MAF maakt dat ze zich hier in de toekomst ook steeds minder zorgen maken. De webapp waarmee MAF op beurzen heel makkelijk op een ipad de gegevens van donateurs kan updaten maakt het nog leuker!
En dan betrokkenheid creeren met je doelgroep. Zo kunnen donateurs een 'actie' aanmaken. Bijvoorbeeld, ik ga probereen 5000 euro binnen te halen voor landingsbanen in Kenia. Een actie krijgt een eigen pagina binnen de site waar de donateur zijn of haar actie onder de aandacht kan brengen.
Er zit zoveel in de MAF site dat het teveel is om in een kort bericht te verwerken. Denk bijvoorbeeld aan een interactieve kaart waar alle projecten, vliegtuigen en stafleden op te vinden zijn, speciale pagina's voor projecten, een uitgebreide webshop, een goed doordachte donatie module om bezoekers uit te nodigen MAF werk te steunen, een persoonlijke stafpagina's voor de stafleden en een schitterende HTML nieuwsbrief om de database mee te mailen en te informeren.
Neem eens een kijkje op www.maf.nl en blader eens rond!
Bent u een non-profit organisatie en bent u ook benieuwd wat Gopublic voor u zou kunnen doen? Neem vrijblijvend contact met ons op voor een kop koffie en laat u inspireren!