Case gepubliceerd op 27 mei 2016
Ontwikkeld door Level Level
Per 1 januari 2016 heeft NEP Group INC. het Nederlandse bedrijf DutchView Infostrada overgenomen. Wij mochten de meertalige corporate website ontwikkelen.
NEP Worldwide, de nieuwe naam voor DutchView Infostrada, voorziet in de complete (productie)workflow, van registratie in het veld tot de meest innovatieve oplossingen voor videocontent, van creatie tot management en wereldwijde distributie. Van de Oscars tot de Olympische Spelen, NEP Worldwide levert de technologie, de mensen en de knowhow om de grootste evenementen ter wereld te produceren en zichtbaar te maken voor een wereldwijd publiek.
Ons werd gevraagd om een website te ontwikkelen waarmee internationale belangstelling wordt gewekt. De site moet nieuwe business genereren en nieuwe collega’s aantrekken. Maar ook moeten medewerkers op verjaardagen weer met trots de website van hun werkgever durven te showen. Een kans om groots aan te pakken dus!
NEP - The Netherlands is onderdeel van NEP - Worldwide, maar wil zich op een andere manier presenteren. Dit heeft te maken met de manier waarop intern wordt aangekeken tegen de kern-werkzaamheden. NEP - The Netherlands ziet zichzelf niet alleen als een faciliterend technisch bedrijf, maar ook als een groep enthousiaste en vakbekwame mensen die een onmisbare bijdrage leveren aan spectaculaire producties. NEP - The Netherlands wil meer ‘uitpakken’. De nieuwe website moet hierop aansluiten. Dat betekent onder andere: meer beeld, meer dynamiek, minder tekst en meer focus op de output door middel van mooie showcases.
Goed beeld -en videomateriaal is voor opdrachtgevers vaak een lastig punt. Voor NEP Worldwide geldt dat niet. In tegendeel zelfs, het is hun core business. Bij het ontwerpen van de website zijn we dan ook hier vanuit gegaan. Het beeld -en video materiaal zijn leidend en vertellen het verhaal. In dit geval is het dus niet ‘inhoud boven vorm’, maar inhoud bepaalt de vorm.
We hebben veel elementen beeldvullend gemaakt. Ook de header op de homepage is beeldvullend en is hierdoor een belangrijk element voor de look and feel van de website. Om de verscheidenheid te laten zien toont elke keer wanneer de homepage opnieuw laadt een andere case of solution.
De website is opgebouwd uit modulaire blokken om een pagina mee op te bouwen. Deze blokken zijn her te gebruiken op meerdere typen pagina’s. Dit noemen we ook wel ‘LEGO on steroids'. LEGO stenen zijn er in een hele hoop maten, vormen en kleuren. Iedereen kan ermee overweg, maar geef je 10 mensen exact dezelfde stenen dan is de kans groot dat geen enkele creatie gelijk is. In onze ogen moet een beheerder van een website op eenzelfde manier zijn pagina’s kunnen indelen. Dit geeft hem de vrijheid om de website op verschillende manieren in te richten.
Wij geloven in kwaliteit. Wij leveren gebruiksvriendelijke designs en duurzame code. Een stabiele technische basis en geoptimaliseerd visuele beleving is essentieel voor een succesvolle website of applicatie. Responsive webdesign, usability, performance, accessibility, security en SEO zijn daarom bij ons niet optioneel maar de minimale eisen aan een webproject.
We werken o.a. met Elsevier, Nieuws.nl, ABN AMRO, Z24, New Scientist en vele anderen.
Bekijk het profiel van Level Level
Spring-Time is een bedrijf wat persoonlijk, betrokkenen en voor verbinding zorgt binnen de zorg. Dit wilde ze ook graag laten terug komen in hun zowel hun website als logo.
Zonnepanelen ABC is een bedrijf dat "snel en simpel" wil uitstralen. Dit komt terug in het logo, websiteontwerp en de functies van de website.
Samen met Z24 en Business Insider Inc. lanceerden we de Nederlandse editie van Business Insider. Business Insider is de grootste zakensite in de wereld, met zo’n honderd miljoen maandelijkse bezoekers.
Voor Transmissie heeft Heers een flexibele WordPress website ontwikkeld met oog op meer conversie.
DDMA is dé brancheorganisatie voor marketing en data. Zij bieden voor hun 275 leden kennis over het inzetten van data om relevant te kunnen communiceren met hun doelgroepen. In een korte periode van nog geen twee maanden hebben we de site live gezet.
Voor het Privacy Waarborg keurmerk van onze klant DDMA hebben we een nieuwe website ontwikkeld. DDMA is de Branchevereniging voor Data Driven Marketing.
Per 1 januari 2016 heeft NEP Group INC. het Nederlandse bedrijf DutchView Infostrada overgenomen. Wij mochten de meertalige corporate website ontwikkelen.
Hét bewijs van de lange houdbaarheid van onze webdesigns. De website van Delft Enterprises - de one-stop-shop voor ondernemerschap en spin-out-bedrijven ontstaan uit wetenschappelijk onderzoek van de TU Delft - staat al een aantal jaar online en we zijn er nog steeds ontzettend trots op!
Een mooie en responsive website voor Racing for Fun ontworpen en ontwikkeld door KIWI webgroep.
Decom people is een snelgroeiend bedrijf dat bemiddelt in gekwalificeerde technologie specialisten in Telecom, Energie en ICT in Nederland en daar buiten.
Visuele identiteit voor Verlieskantelaars. In de beeldtaal van het webdesign is te zien hoe een zaadje loskomt van een bloem en symbool staat voor een nieuw begin.
Yspeert VWL Advocaten zijn creatief en eigenzinnig. Dat zijn we bij Webba ook, wat de basis was voor de goede samenwerking. Voor dit unieke advocatenkantoor hebben namelijk we een responsive WordPress website gemaakt. Volledig op maat!
Hondsrug Personeels Management streeft naar duurzame inzetbaarheid voor ieder bedrijf. Met de nieuwe website worden de verschillende onderdelen die daartoe kunnen leiden compleet uitgelicht.
Beurswanden zijn er in vele soorten, maar weinig zijn zo’n handig als IsoFrame. Dit mooie systeem verdient een dito presentatie en wij ontwikkelde isoframe.nl.
Voor Testament Test heeft Webba deze mooie, overzichtelijke en responsive website gerealiseerd.
“Het onmogelijke mogelijk maken”, dat werd het uitgangspunt bij de ontwikkeling van de presentatie van Delta 3D Shop, een webshop met een uitgebreid assortiment aan 3D-printing producten. Van de apparatuur tot de supplementen waaruit een “print” wordt opgebouwd.
Nieuws.nl is een responsive WordPress Multisite met focus op content en met ruimte voor advertising. De lokale en regionale sites van Nieuws.nl worden gerund door zelfstandige franchisenemers en zijn een belangrijk onderdeel van de site. Op dit moment draaier er 408 websites vanuit één WordPress installatie.
Sinds de lancering van de nieuwe website van Autotaalglas.nl is het aantal online schademeldingen verdubbeld. Daar zijn we stiekem best een beetje trots op.
Elsevier.nl; Hét voorbeeld van hoe je met WordPress een maatwerk platform kan realiseren. Visueel aantrekkelijk, geoptimaliseerd voor de redactie en gekoppeld aan alle interne systemen.
Per 1 januari 2016 heeft NEP Group INC. het Nederlandse bedrijf DutchView Infostrada overgenomen. Wij mochten de meertalige corporate website ontwikkelen.
Cordaid is een van de grootste ontwikkelingsorganisaties in Nederland. Er wordt gewerkt aan verschillende projecten; denk aan educatie, gezondheidszorg, klimaat etc. Begin dit jaar zijn we gestart met het responsive maken en het omzetten naar WordPress van alle websites van ontwikkelingsorganisatie Cordaid.
Voor het Privacy Waarborg keurmerk van onze klant DDMA hebben we een nieuwe website ontwikkeld. DDMA is de Branchevereniging voor Data Driven Marketing.
DDMA is dé brancheorganisatie voor marketing en data. Zij bieden voor hun 275 leden kennis over het inzetten van data om relevant te kunnen communiceren met hun doelgroepen. In een korte periode van nog geen twee maanden hebben we de site live gezet.
SOMO.nl heeft een strak en clean design. Met een gebruiksvriendelijke backend kunnen de onderzoekers van SOMO snel en effectief inspelen op de actualiteit.
Samen met Z24 en Business Insider Inc. lanceerden we de Nederlandse editie van Business Insider. Business Insider is de grootste zakensite in de wereld, met zo’n honderd miljoen maandelijkse bezoekers.
Op We Own Rotterdam vind je alle rauwe, a-typische, underground events in Rotterdam. Met een duidelijke navigatieflow en een clean design.
Voor de RTL Boulevard campagne van Cordaid ontwikkelden wij binnen de Cordaid WordPress Multisite een multi inzetbaar template met dynamische en contextuele elementen.
Webdesign Metrik Fastners
Bekijk deze caseSpring-Time is een bedrijf wat persoonlijk, betrokkenen en voor verbinding zorgt binnen de zorg. Dit wilde ze ook graag laten terug komen in hun zowel hun website als logo.
Bekijk deze caseGopublic ontwikkelde in samenwerking met WWAV een fondsenwervende test voor Artsen Zonder Grenzen. Een snelle quiz waarmee jij kan testen of jij je staande kunt houden onder de extreme omstandigheden in Zuid Sudan.
Bekijk deze caseStichting Appeltaartconcerten; een speelse en kleurrijke website om vrolijk van te worden was de wens; met behoud van prettige navigatie en overzicht.
Bekijk deze case