Case gepubliceerd op 17 augustus 2016
Ontwikkeld door Level Level
DDMA is dé brancheorganisatie voor marketing en data. Zij bieden voor hun 275 leden kennis over het inzetten van data om relevant te kunnen communiceren met hun doelgroepen. In een korte periode van nog geen twee maanden hebben we de site live gezet.
De nieuwe website is hét platform voor elke data-minnende marketeer. Het staat vol met kennis en inspiratie rondom data. In een wereld waar marketing en data meer en meer met elkaar verweven zijn, draait alles om het vertrouwen van de klant. Vanuit dit besef tilt DDMA samen met haar leden de branche naar een hoger plan.
De belangrijkste feature van de site is dat hij is opgebouwd uit blokken. Deze blokken zijn door DDMA te vullen met content en zijn door de hele website flexibel in te zetten. Op deze manier heeft DDMA de regie over de indeling van de website en kan zij deze makkelijk herindelen.
Aan de linkerzijde van de website zit in een horizontale balk de navigatie in een hamburger menu. In deze balk zit ook de home button, social media buttons en de zoekfunctie. Deze balk staat vast en blijft aanwezig op elke pagina en blijft ook tijdens het scrollen vast staan. De homepage is de enige pagina waar het menu afwijkt. De gele balk begint hier onderaan de header slider en het hamburgermenu is hier geel van kleur zodat deze niet weg valt in de achtergrond foto.
We zijn bij deze website niet uitgegaan van een traditionele hiërarchie, hiermee wordt bedoeld dat de homepage niet gezien wordt als voordeur van de rest van de website. Er zijn tal van manieren en plekken waarop gebruikers de verschillende pagina’s op de website zullen bereiken. Het zou zo maar kunnen dat een gedeelte van de bezoekers de homepage van DDMA nooit zien.
Uiteraard is de website responsive. De site heeft vier states: mobiel, tablet staand, desktop/tablet liggend, en widescreen. De mobiele variant heeft een enkele kolom die mee schaalt met de breedte van het scherm. De overige states hebben een vaste breedte en zijn gecentreerd op het scherm.
We zullen de site blijven doorontwikkelen, zo gaan we bijvoorbeeld de detailpagina’s van events uitbreiden. Hoe en wat lees je tegen die tijd op de website van Level Level!
Wij geloven in kwaliteit. Wij leveren gebruiksvriendelijke designs en duurzame code. Een stabiele technische basis en geoptimaliseerd visuele beleving is essentieel voor een succesvolle website of applicatie. Responsive webdesign, usability, performance, accessibility, security en SEO zijn daarom bij ons niet optioneel maar de minimale eisen aan een webproject.
We werken o.a. met Elsevier, Nieuws.nl, ABN AMRO, Z24, New Scientist en vele anderen.
Bekijk het profiel van Level Level
Spring-Time is een bedrijf wat persoonlijk, betrokkenen en voor verbinding zorgt binnen de zorg. Dit wilde ze ook graag laten terug komen in hun zowel hun website als logo.
Zonnepanelen ABC is een bedrijf dat "snel en simpel" wil uitstralen. Dit komt terug in het logo, websiteontwerp en de functies van de website.
Samen met Z24 en Business Insider Inc. lanceerden we de Nederlandse editie van Business Insider. Business Insider is de grootste zakensite in de wereld, met zo’n honderd miljoen maandelijkse bezoekers.
Voor Transmissie heeft Heers een flexibele WordPress website ontwikkeld met oog op meer conversie.
DDMA is dé brancheorganisatie voor marketing en data. Zij bieden voor hun 275 leden kennis over het inzetten van data om relevant te kunnen communiceren met hun doelgroepen. In een korte periode van nog geen twee maanden hebben we de site live gezet.
Voor het Privacy Waarborg keurmerk van onze klant DDMA hebben we een nieuwe website ontwikkeld. DDMA is de Branchevereniging voor Data Driven Marketing.
Per 1 januari 2016 heeft NEP Group INC. het Nederlandse bedrijf DutchView Infostrada overgenomen. Wij mochten de meertalige corporate website ontwikkelen.
Hét bewijs van de lange houdbaarheid van onze webdesigns. De website van Delft Enterprises - de one-stop-shop voor ondernemerschap en spin-out-bedrijven ontstaan uit wetenschappelijk onderzoek van de TU Delft - staat al een aantal jaar online en we zijn er nog steeds ontzettend trots op!
Een mooie en responsive website voor Racing for Fun ontworpen en ontwikkeld door KIWI webgroep.
Decom people is een snelgroeiend bedrijf dat bemiddelt in gekwalificeerde technologie specialisten in Telecom, Energie en ICT in Nederland en daar buiten.
Visuele identiteit voor Verlieskantelaars. In de beeldtaal van het webdesign is te zien hoe een zaadje loskomt van een bloem en symbool staat voor een nieuw begin.
Yspeert VWL Advocaten zijn creatief en eigenzinnig. Dat zijn we bij Webba ook, wat de basis was voor de goede samenwerking. Voor dit unieke advocatenkantoor hebben namelijk we een responsive WordPress website gemaakt. Volledig op maat!
Hondsrug Personeels Management streeft naar duurzame inzetbaarheid voor ieder bedrijf. Met de nieuwe website worden de verschillende onderdelen die daartoe kunnen leiden compleet uitgelicht.
Beurswanden zijn er in vele soorten, maar weinig zijn zo’n handig als IsoFrame. Dit mooie systeem verdient een dito presentatie en wij ontwikkelde isoframe.nl.
Voor Testament Test heeft Webba deze mooie, overzichtelijke en responsive website gerealiseerd.
“Het onmogelijke mogelijk maken”, dat werd het uitgangspunt bij de ontwikkeling van de presentatie van Delta 3D Shop, een webshop met een uitgebreid assortiment aan 3D-printing producten. Van de apparatuur tot de supplementen waaruit een “print” wordt opgebouwd.
Nieuws.nl is een responsive WordPress Multisite met focus op content en met ruimte voor advertising. De lokale en regionale sites van Nieuws.nl worden gerund door zelfstandige franchisenemers en zijn een belangrijk onderdeel van de site. Op dit moment draaier er 408 websites vanuit één WordPress installatie.
Sinds de lancering van de nieuwe website van Autotaalglas.nl is het aantal online schademeldingen verdubbeld. Daar zijn we stiekem best een beetje trots op.
Elsevier.nl; Hét voorbeeld van hoe je met WordPress een maatwerk platform kan realiseren. Visueel aantrekkelijk, geoptimaliseerd voor de redactie en gekoppeld aan alle interne systemen.
Per 1 januari 2016 heeft NEP Group INC. het Nederlandse bedrijf DutchView Infostrada overgenomen. Wij mochten de meertalige corporate website ontwikkelen.
Cordaid is een van de grootste ontwikkelingsorganisaties in Nederland. Er wordt gewerkt aan verschillende projecten; denk aan educatie, gezondheidszorg, klimaat etc. Begin dit jaar zijn we gestart met het responsive maken en het omzetten naar WordPress van alle websites van ontwikkelingsorganisatie Cordaid.
Voor het Privacy Waarborg keurmerk van onze klant DDMA hebben we een nieuwe website ontwikkeld. DDMA is de Branchevereniging voor Data Driven Marketing.
DDMA is dé brancheorganisatie voor marketing en data. Zij bieden voor hun 275 leden kennis over het inzetten van data om relevant te kunnen communiceren met hun doelgroepen. In een korte periode van nog geen twee maanden hebben we de site live gezet.
SOMO.nl heeft een strak en clean design. Met een gebruiksvriendelijke backend kunnen de onderzoekers van SOMO snel en effectief inspelen op de actualiteit.
Samen met Z24 en Business Insider Inc. lanceerden we de Nederlandse editie van Business Insider. Business Insider is de grootste zakensite in de wereld, met zo’n honderd miljoen maandelijkse bezoekers.
Op We Own Rotterdam vind je alle rauwe, a-typische, underground events in Rotterdam. Met een duidelijke navigatieflow en een clean design.
Voor de RTL Boulevard campagne van Cordaid ontwikkelden wij binnen de Cordaid WordPress Multisite een multi inzetbaar template met dynamische en contextuele elementen.
Waar de Politieke Partijen hard werkten aan de voorbereidingen van hun campagne, hebben we bij Slik hard gewerkt aan het ontwerpen, testen en realiseren van de vernieuwde StemWijzer. Dé tool waarmee u uw politieke voorkeur voor de Tweede Kamerverkiezingen van 2017 test.
Bekijk deze caseEen app waarmee afspraken gemaakt door Account managers van Heineken kunnen worden ingezien en gepland
Bekijk deze caseAl meer dan 3 jaar is Sebwite de vertrouwde partner van Doublepoint voor het onderhoud van de webshop. Nadat de eerste webshop goed dienst had gedaan om het bedrijf op te starten is er na de officiële release van Magento 2 besloten om een geheel nieuwe webshop te bouwen.
Bekijk deze caseAl enkele jaren is Sebwite de partner voor de online werkzaamheden voor Presafe, het bedrijf achter de webshops BHVtotaal.nl en AED.nl. Na een nieuwe aanbesteding voor de ontwikkeling van de nieuwe webshop die de 5-jaar oude webshop moest vervangen won Sebwite de aanbesteding en zijn wij aan de slag gegaan om een nieuwe webshop in Magento2 te bouwen.
Bekijk deze case