Ontwerp gepubliceerd op 01 januari 1970
Ontwikkeld door De Pannekoek en de Kale
Met creativiteit en individualiteit als sleutel tot succes slaagt Scotch & Soda er al jaren in het merk op een internationaal podium te handhaven. Ze houden dingen graag simpel en ontwikkelen eigentijdse, originele, betaalbare en vooral kwalitatieve kleding.
Trots kunnen wij vermelden dat we gevraagd zijn om de creativiteit van het merk door te vertalen naar een website, waarin het unieke fusion concept van Scotch & Soda tot leven wordt gebracht. Een brand experience waar de merkwaarden tot hun recht komen, de unieke fotografie centraal staat en je de individualiteit kunt beleven. Naast die beleving zorgt scotch-soda.com ook voor een directe koppeling tussen de collectie en het online aankopen van deze Amsterdamse couture, waarin je gezien wil worden.
Dpdk is verantwoordelijk voor de totale ontwikkeling van de website; van strategie naar creativiteit, van detail tot realisatie. Check scotch-soda.com en laat je inspireren door de verschillende submerken: Scotch & Soda, Scotch Shrunk en Maison Scotch.
We proberen oude denkpatronen achter ons te laten door interactiviteit en gebruiksgemak centraal te stellen in de relatie tussen onze klanten en hun consumenten. Merkbeleving is de meest krachtige vorm van marketing, gewoon omdat het werkt. Dankzij authenticiteit en het sociale karakter verspreiden merkboodschappen zich met snelheid die alleen online mogelijk is.
Wij helpen onze klanten en partners graag bij het faciliteren van hun digitale activiteiten. Door te luisteren, te doen waar we goed in zijn en te blijven innoveren geven we onszelf richting. Met liefde dragen we ook ons steentje bij, we maken nu eenmaal graag mooie dingen.
Bekijk het profiel van De Pannekoek en de Kale
Wij geloven dat winkels en webshops meer zijn dan plaats waar kleding wordt verkocht en dat laten we ook zien in onze webshop
Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen.
Een speaker die staat voor dé perfecte geluidssensatie verdient een webdesign dat de harmonie en balans uitstraalt die hierbij past. Strakke typografie in combinatie met een subtiel lijnenspel en contrastrijke vlakken geven dit webdesign een professionele en tijdloze look & feel.
Het nieuwe bril merk Nina & Max heeft naast de offline verkooppunten met deze maatwerk Magento webshop ook een mooi online verkooppunt. Via de Magento webshop kun je eenvoudig de gewenste bril samenstellen en kopen
Kent u ze? De beroemde Tiffany-lampen. Het is ware glaskunst. Inmiddels zijn de lampen populair onder verzamelaars. Een zeldzame én originele Tiffany kan namelijk heel wat opleveren. Bij Usi Maison koopt u ze voor in uw interieur. Slik ontwikkelde de WooCommerce webshop, zodat Usi Maison zijn Tiffany lampen, Art Deco en Art Nouveau lampen én de grootste collectie barok spiegels voor de beste prijs kan verkopen.
Voor Aniball Nederland ontwikkelden we een WooCommerce webshop in WordPress. Daarnaast biedt de site alle informatie die klanten en dus gebruikers willen weten voordat ze de Aniball aanschaffen. Een gerust gevoel geven en twijfel wegnemen is daarbij belangrijk.
V.A.S. Technics is gespecialiseerd in auto onderdelen voor auto's van de VAG Groep. Zij leveren onderdelen voor Volkswagen, Audi, SEAT en Skoda auto's. Ook navigatiesystemen leveren zij op maat voor auto's van de VAG Groep!.
Deel een blonde is een crowdbutching bedrijf dat vleespakketten verkoopt. Wanneer genoeg pakketten zijn verkocht word de koe geslacht en het vlees opgestuurd. Zij bieden een grote verscheidenheid aan vers rundvlees.
Voor Juwelier Moes hebben we een minimalistische Wordpress website gebouwd met lichte kleuraccenten. De website is verder toegespitst op de al bestaande frisse huisstijl en is responsive.
Voor Purpurina Glitter & Sjabloon maakten we een kleurrijke WooCommerce webshop. We bedachten een frisse huistijl, webshop en promotiemateriaal en ontwikkelden een VIP programma voor klanten van Purpurina.
Begin dit jaar opende de deuren van cadeau-shop Plezant in Baarle Nassau. Een winkel met een uitgebreid assortiment aan welness-producten voor thuis. Geurkaarsjes, potpourri potjes en alles wat het leven “plezant” maakt.
Een complexe meertalige multistore waarbij gebruiksvriendelijkheid en design naadloos op elkaar aansluiten
Tresanti, hét nieuwe merk in de gevestigde modewereld. Naast het strakke design en een multi currency configuratie heeft deze webshop ook PostNL en Exact Online koppelingen. Hierdoor bespaart Tresanti veel tijd tijdens het bezorg-en-boekhoudproces.
Het onderscheidend vermogen van de voedingssupplementen van VICI Vitamins zit in veel dingen. Onder andere in de optimale werkzaamheid van de voedingssupplementen, de samenstelling ervan op natuurlijke basis, de snelle levering én de exclusiviteit.
Ambitieuze jongeren zijn aan het woord op Talk of Tomorrow: het platform dat dpdk heeft ontwikkeld als nieuwe wervingscampagne voor de faculteit Economie en Bedrijfswetenschappen, van de Universiteit van Tilburg.
Meer dan een miljard mensen hebben geen toegang tot schoon drinkwater en daarvan sterven jaarlijks 3,5 miljoen mensen. Elke 15 seconden sterft een kind vanwege de dorst. Tegelijkertijd worden aan de andere kant van de wereld autos gewassen, tuinen besproeid en toiletten doorgespoeld met schoon drinkwater.
Het Nederlands fashion merk Moscow streeft naar balans in haar collectie tussen stoer en vrouwelijk. Moscow gebruikt pure en rijke materialen in combinatie met zachte pastel tinten, waardoor de collectie in haar eenvoud kwaliteit en exclusiviteit uitstraalt. Om een eerste stap te zetten in het verwezenlijken van haar internationale ambities is het merk een samenwerking gestart met dpdk. En hebben zij ons gevraagd om een nieuwe website te ontwikkelen.
Met creativiteit en individualiteit als sleutel tot succes slaagt Scotch & Soda er al jaren in het merk op een internationaal podium te handhaven. Ze houden dingen graag simpel en ontwikkelen eigentijdse, originele, betaalbare en vooral kwalitatieve kleding.
Sinds 1989 geven Ada en Johan advies aan bedrijven, particulieren en beroepsonderwijs op het gebied van kleur, stijl en imago. Personal Branding is hun specialiteit. Samen maakten we deze kleurrijke website.
Bekijk deze caseVoor SpikeTV is een unieke maatwerk website ontworpen en gerealiseerd. Er is gebruik gemaakt van Wordpress als CMS en er is een API koppeling voor het inladen van de programma gids.
Bekijk deze caseThe European Association of Conservatoires (AEC) is het Europese belangenplatform voor muziekonderwijs. Zij maken zich bijvoorbeeld hard voor de kwaliteit van conservatoria en ze organiseren diverse events. Voor Gopublic de uitdaging een complexe nieuwe website met CRM te ontwikkelen.
Bekijk deze caseVoor het Nederlands Kamerkoor ontwikkelden we een frisse website met een mooie videoheader die meteen een krachtige sfeerimpressie geeft van het Kamerkoor
Bekijk deze case