Ontwerp gepubliceerd op 29 augustus 2011
Ontwikkeld door Gopublic
Voor energiecollectief Homestroom ontwikkelde Gopublic een heldere website + logo en animatie om mensen kennis te laten maken met dit collectief.
De mannen van Homestroom benaderden ons met de vraag of wij voor hen een website konden realiseren waarmee zij hun nieuwe collectief kunnen opbouwen. We hebben gelijk het logo onder handen genomen en een schitterende animatie ontwikkeld!
Hoewel we als Gopublic vooral bekend staan als webexperts hebben we meer te bieden dan alleen technisch hoogstaande internetoplossingen. Voor Homestroom, een inkoopcollectief voor gas en stroom, hebben we naast de website een aantal andere uitingen mogen ontwikkelen.
Animatie
Tijdens dit traject hebben we ook een voorstel gedaan voor de restyling van het logo. Het basis-idee was goed, maar in de uitvoering hebben we flink wat winst kunnen boeken. Homestroom was direct enthousiast over ons voorstel en ging akkoord. Hierdoor hebben we het geheel qua visualiteit een flinke boost kunnen geven. Het logo heeft nu een heldere en betrouwbare uitstraling, wat goed aansluit bij de brandidentity van Homestroom.
Aan de basis van de website zelf staat een uitgebreid CRM (customer relationship management) waar klanten zich via de website voor kunnen inschrijven. Het formulier dat hiervoor is gemaakt checkt de ingevoerde gegevens en zorgt er zo voor dat adresgegevens kloppen bij de postcode en er wordt zelfs gecontroleerd of de gebruiker wel meerderjarig is! Wij hebben er ook voor gezorgd dat deze database vanuit de website kan worden geëxporteerd en zo gebruikt kan worden in bijv. Excel. Er kan op verschillende parameters gefilterd worden, zoals klantenstatus, leeftijd, postcodegebied etc. Zo kan Homestroom in de onderhandelingen met de verschillende energieleveranciers zonder problemen hun klantenbestand inzetten. Ook voor administratieve doeleinden heeft deze functie een absolute meerwaarde!
Daarnaast hebben we een tool op de website ontwikkeld waarmee mensen in verschillende situaties qua gezinssamenstelling en woonsituatie kunnen berekenen hoeveel ze besparen als ze zich aansluiten bij Homestroom. Hiervoor wordt de prijzen van gas en stroom bij Homestroom vergeleken met die van andere aanbieders. De uitkomst wordt helder weergegeven en in het uitzonderlijke geval dat Homestroom geen besparing zal opleveren wordt dit ook netjes vermeld. Dit is voor potentiële klanten hét moment waarop ze overtuigd kunnen worden, en dus van groot belang voor de behalen van de conversiedoelen van de website.
GoPublic bedenkt en ontwikkelt frisse en werkende internet en communicatie oplossingen. Dit doen we met name voor de (semi)publieke sector. We denken mee met onze opdrachtgevers om processen binnen de organisatie, praktijk of instelling te automatiseren en op deze manier tijd en geld te besparen. We maken de soms complexe materie die het internet kan zijn graag toegankelijk en vooral begrijpelijk.
Bij GoPublic draait het om onze opdrachtgever. We hebben geleerd dat de behoeften van onze opdrachtgevers nu eenmaal niet over een kam te scheren zijn. Samen met de opdrachtgever zoeken we naar de beste oplossing. En dat is vaak maatwerk. We luisteren graag eerst eens goed naar de klant en wat de huidige problemen zijn. Vervolgens denken we mee in hoe we deze problemen kunnen tackelen door processen te stroomlijnen, te automatiseren en te vereenvoudigen.
Bekijk het profiel van Gopublic
Wij geloven dat winkels en webshops meer zijn dan plaats waar kleding wordt verkocht en dat laten we ook zien in onze webshop
Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen.
Een speaker die staat voor dé perfecte geluidssensatie verdient een webdesign dat de harmonie en balans uitstraalt die hierbij past. Strakke typografie in combinatie met een subtiel lijnenspel en contrastrijke vlakken geven dit webdesign een professionele en tijdloze look & feel.
Het nieuwe bril merk Nina & Max heeft naast de offline verkooppunten met deze maatwerk Magento webshop ook een mooi online verkooppunt. Via de Magento webshop kun je eenvoudig de gewenste bril samenstellen en kopen
Kent u ze? De beroemde Tiffany-lampen. Het is ware glaskunst. Inmiddels zijn de lampen populair onder verzamelaars. Een zeldzame én originele Tiffany kan namelijk heel wat opleveren. Bij Usi Maison koopt u ze voor in uw interieur. Slik ontwikkelde de WooCommerce webshop, zodat Usi Maison zijn Tiffany lampen, Art Deco en Art Nouveau lampen én de grootste collectie barok spiegels voor de beste prijs kan verkopen.
Voor Aniball Nederland ontwikkelden we een WooCommerce webshop in WordPress. Daarnaast biedt de site alle informatie die klanten en dus gebruikers willen weten voordat ze de Aniball aanschaffen. Een gerust gevoel geven en twijfel wegnemen is daarbij belangrijk.
V.A.S. Technics is gespecialiseerd in auto onderdelen voor auto's van de VAG Groep. Zij leveren onderdelen voor Volkswagen, Audi, SEAT en Skoda auto's. Ook navigatiesystemen leveren zij op maat voor auto's van de VAG Groep!.
Deel een blonde is een crowdbutching bedrijf dat vleespakketten verkoopt. Wanneer genoeg pakketten zijn verkocht word de koe geslacht en het vlees opgestuurd. Zij bieden een grote verscheidenheid aan vers rundvlees.
Voor Juwelier Moes hebben we een minimalistische Wordpress website gebouwd met lichte kleuraccenten. De website is verder toegespitst op de al bestaande frisse huisstijl en is responsive.
Voor Purpurina Glitter & Sjabloon maakten we een kleurrijke WooCommerce webshop. We bedachten een frisse huistijl, webshop en promotiemateriaal en ontwikkelden een VIP programma voor klanten van Purpurina.
Begin dit jaar opende de deuren van cadeau-shop Plezant in Baarle Nassau. Een winkel met een uitgebreid assortiment aan welness-producten voor thuis. Geurkaarsjes, potpourri potjes en alles wat het leven “plezant” maakt.
Een complexe meertalige multistore waarbij gebruiksvriendelijkheid en design naadloos op elkaar aansluiten
Tresanti, hét nieuwe merk in de gevestigde modewereld. Naast het strakke design en een multi currency configuratie heeft deze webshop ook PostNL en Exact Online koppelingen. Hierdoor bespaart Tresanti veel tijd tijdens het bezorg-en-boekhoudproces.
Het onderscheidend vermogen van de voedingssupplementen van VICI Vitamins zit in veel dingen. Onder andere in de optimale werkzaamheid van de voedingssupplementen, de samenstelling ervan op natuurlijke basis, de snelle levering én de exclusiviteit.
Voor MAF die al jaren met ons optrekt hebben wij opnieuw een volledig nieuwe responsive website mogen ontwikkelen. Een echte prijswinnaar al zeggen we het zelf.
The European Association of Conservatoires (AEC) is het Europese belangenplatform voor muziekonderwijs. Zij maken zich bijvoorbeeld hard voor de kwaliteit van conservatoria en ze organiseren diverse events. Voor Gopublic de uitdaging een complexe nieuwe website met CRM te ontwikkelen.
Voor het Nederlands Kamerkoor ontwikkelden we een frisse website met een mooie videoheader die meteen een krachtige sfeerimpressie geeft van het Kamerkoor
Met Adullam is Gopublic is een duurzame samenwerking aangegaan. We hebben een website gemaakt voor Adullam en zijn inmiddels bezig met de doorontwikkeling van deze site zodat er nog meer mogelijkheden bijkomen voor Adullam.
Op 10 oktober was het World Sight Day: een dag waarop wereldwijd aandacht wordt gevraagd voor blindheid die voorkomen kan worden. Dit jaar wilde Light for the World een sociale media-actie starten om aandacht te vragen voor de problematiek.
De AEC (The Association Européenne des Conservatoires) kwam bij ons omdat de website sterk verouderd was en ze onder de indruk waren van ons werk voor ELIA. Het was het begin van een intensieve samenwerking waarbij zelfs het complete redesign van de AEC-huisstijl aan ons werd toevertrouwd.
De oude website van Leprazending was nodig aan vervanging toe. Toen de huisstijl en het logo van de Leprazending vernieuwd werden, was ook de tijd aangebroken om ook de website een facelift te geven. Een taak die Gopublic wel was toevertrouwd!
Het RIVM wilde een campagne starten om tienermoeders attent te maken van het belang van een gezonde levensstijl voor een succesvolle zwangerschap. Voor deze heel specifieke doelgroep moest een karakter, filmpjes, illustratie materiaal én een website worden gemaakt. Gopublic won de pitch en mocht aan de slag.
Voor Restaurant Jetties in Haarlem ontwikkelde Gopublic een vrolijk logo plus website.
Voor de Mission Aviation Fellowship (MAF) ontwikkelde Gopublic een schitterende website bomvol met interactieve oplossingen om donateurs en bezoekers te binden.
Voor energiecollectief Homestroom ontwikkelde Gopublic een heldere website + logo en animatie om mensen kennis te laten maken met dit collectief.
Voor de Vlasschuur ontwikkelde Gopublic een nieuwe website. De Vlasschuur zet zich dagelijks in om van de foodconcepten van hun opdrachtgevers een succes te maken! Voor de website zochten we een authentieke en ambachtelijke uitstraling. Op de home pagina wiegt het graan zachtjes in de wind.
Gopublic realiseerde voor ELIA (The European League of Institutes of the Arts) een compleet nieuwe website. De website is opnieuw vol met interactiviteit. Nieuws, blog, kalender, leden, publicaties, topics het wordt allemaal in het overzichtelijke en gebruiksvriendelijke CMS Golive beheerd door ELIA.
Voor Crossroads International Church, een dynamische internationale geloofsgemeenschap in Amsterdam ontwikkelde Gopublic een uitgebreide website met diverse tools op maat om de 1500 leden tellende gemeenschap te verbinden.
Bruseco.nl is een website voor de grootste aanbieder van praktijkgerichte opleidingen voor directiechauffeurs. De website is conversie-technisch opgebouwd om nieuwe kandidaten te werven die willen deelnemen aan de opleiding en directiechauffeur willen worden.
Bekijk deze caseV.A.S. Technics is gespecialiseerd in auto onderdelen voor auto's van de VAG Groep. Zij leveren onderdelen voor Volkswagen, Audi, SEAT en Skoda auto's. Ook navigatiesystemen leveren zij op maat voor auto's van de VAG Groep!.
Bekijk deze casePouw Vervoer (de welbekende busmaatschappij) was opzoek naar een partij die hun kon voorzien van een website die klaar was voor de toekomst. De oude website was erg verouderd en bood geen mogelijkheid tot de gewenste conversie.
Bekijk deze caseWordPress website gekoppeld aan SalesForce CRM voor BlueKiwi in Frankrijk (een onderneming van Atos).
Bekijk deze case