Gepubliceerd op: 14 augustus 2013 door Sterc
Afgelopen zaterdag hebben op het Torenplein in Surhuisterveen, tijdens het wielerevenement Pieter Weening Classic, internetbureau Sterc en de DONG Energy Solar Challenge een nieuw suppliers contract voor de grootste internationale zonnebotenrace getekend.
Afgelopen zaterdag hebben op het Torenplein in Surhuisterveen, tijdens het wielerevenement Pieter Weening Classic, internetbureau Sterc en de DONG Energy Solar Challenge een nieuw suppliers contract voor de grootste internationale zonnebotenrace getekend.
Naast het uitdagende en energieke karakter van de Pieter Weening Classic, dat overeenkomt met de DONG Energy Solar Challenge, stond ook een deel van het Torenplein afgelopen zaterdag in het teken van duurzame mobiliteit. Een prachtig moment om op de motorkap van de 100% elektrisch aangedreven Tesla Roadster, van de Friesland Lease, de handtekeningen te zetten.
Albert Bosscha, directeur van de DONG Energy Solar Challenge, en Hendrik Jan Hofstede van Sterc, gaan voor 2014 opnieuw de samenwerking aan ten behoeve van het nieuwe online platform van de DONG Energy Solar Challenge. Hierbij verzorgt Sterc in de aanloop van het evenement alle online gerelateerde activiteiten zoals de website. Tijdens de race zijn er in samenwerking met andere partners live beelden vanaf de solarboten te zien en is er een GPS-volgsysteem-integratie op de website, zodat je het evenement op de voet kunt volgen.
Hendrik Jan Hofstede vertelt in een interview met Andries Nieuwenhuis: “Als Sterc zijn we erg trots dat wij een bijdrage kunnen leveren aan nieuwe technieken, innovatie, en een betere duurzame wereld. Daarnaast krijgen we extra aandacht voor onze regio. Dit is natuurlijk voor Sterc, als Dwaande ambassadeur, een mooie opsteker.”
Volgens Albert Bosscha geeft de samenwerking met Sterc mogelijkheden om de DONG Energy Solar Challenge onder een nog breder, met name internationaal publiek onder de aandacht te brengen. “Ik ben erg blij met deze samenwerking, Sterc helpt ons enorm bij onze internationale ambitie”.
Met vakmanschap en passie maken we het verschil. Samen werken we aan online resultaat dat mensen raakt.
Gepubliceerd op: 08 juli 2014
De kosten voor een Magento webshop kunnen enorm variëren. Maar voordat je zo’n investering maakt, wil je wel weten waar je rekening mee moet houden. In dit artikel vertelt 360-ecommerce het geheim achter een succesvolle Magento webshop.
Gepubliceerd op: 06 februari 2014
Sterc en ROC Friese Poort werken samen aan integratie van internetmarketing in opleidingen. Sterc Internet & Marketing en ROC Friese Poort starten in januari een pilot om tot een volwaardig internetmarketing lesprogramma te komen.
Gepubliceerd op: 20 december 2013
Keulen was op 1 en 2 november het toneel van hét Europese MODX evenement: MODXpo. Gauke Pieter en Friso waren aanwezig en kwamen met veel terug!
Gepubliceerd op: 18 december 2013
Afgelopen zomer hebben wij een fotoshoot voor Menzis gedaan. Inmiddels staan er al een aantal foto's op het internet. Bekijk de screenshots!