Ontwerp gepubliceerd op 09 augustus 2010
Ontwikkeld door Lukkien
REV IT! zet hoog in. Het heeft zich als doel gesteld om wereldwijd het belangrijkste merk voor motorkleding te worden. Hun innovatieve, functionele en stijlvolle designs worden verkocht via een internationaal netwerk van dealers en distributeurs.
Ter ondersteuning heeft LUKKIEN een dynamische website gebouwd met volop productbeleving en dealerinformatie. Met de interactieve interface zijn de producten in detail te bekijken, soms in video, soms met fotografie.
Sinds het bedrijf werd opgericht door de familie Lukkien in 1972, onderscheidt LUKKIEN zich door een uniek totaalconcept: alle faciliteiten voor creatie, productie en realisatie van communicatiemiddelen onder één dak.
Meer dan 170 creatieve professionals werken op 20.000 vierkante meters aan uiteenlopende vormen van marketingcommunicatie. Analoog, digitaal en crossmediaal. Alle uitingen voor onze (inter-)nationale klanten worden onder één dak gerealiseerd. Ongeacht medium, ongeacht volume. LUKKIEN beschikt over compleet uitgeruste studio's, high-end audiovisuele faciliteiten en een moderne werkomgeving. De kracht van compleetheid geconcentreerd in een eigenzinnig familiebedrijf. Eén aanspreekpunt, een zeer bekwame en geïnspireerde denktank, een onderneming voor de grootste efficiëntie in de planning en de kosten - dat is LUKKIEN.
Bekijk het profiel van Lukkien
Wij geloven dat winkels en webshops meer zijn dan plaats waar kleding wordt verkocht en dat laten we ook zien in onze webshop
Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen.
Een speaker die staat voor dé perfecte geluidssensatie verdient een webdesign dat de harmonie en balans uitstraalt die hierbij past. Strakke typografie in combinatie met een subtiel lijnenspel en contrastrijke vlakken geven dit webdesign een professionele en tijdloze look & feel.
Het nieuwe bril merk Nina & Max heeft naast de offline verkooppunten met deze maatwerk Magento webshop ook een mooi online verkooppunt. Via de Magento webshop kun je eenvoudig de gewenste bril samenstellen en kopen
Kent u ze? De beroemde Tiffany-lampen. Het is ware glaskunst. Inmiddels zijn de lampen populair onder verzamelaars. Een zeldzame én originele Tiffany kan namelijk heel wat opleveren. Bij Usi Maison koopt u ze voor in uw interieur. Slik ontwikkelde de WooCommerce webshop, zodat Usi Maison zijn Tiffany lampen, Art Deco en Art Nouveau lampen én de grootste collectie barok spiegels voor de beste prijs kan verkopen.
Voor Aniball Nederland ontwikkelden we een WooCommerce webshop in WordPress. Daarnaast biedt de site alle informatie die klanten en dus gebruikers willen weten voordat ze de Aniball aanschaffen. Een gerust gevoel geven en twijfel wegnemen is daarbij belangrijk.
V.A.S. Technics is gespecialiseerd in auto onderdelen voor auto's van de VAG Groep. Zij leveren onderdelen voor Volkswagen, Audi, SEAT en Skoda auto's. Ook navigatiesystemen leveren zij op maat voor auto's van de VAG Groep!.
Deel een blonde is een crowdbutching bedrijf dat vleespakketten verkoopt. Wanneer genoeg pakketten zijn verkocht word de koe geslacht en het vlees opgestuurd. Zij bieden een grote verscheidenheid aan vers rundvlees.
Voor Juwelier Moes hebben we een minimalistische Wordpress website gebouwd met lichte kleuraccenten. De website is verder toegespitst op de al bestaande frisse huisstijl en is responsive.
Voor Purpurina Glitter & Sjabloon maakten we een kleurrijke WooCommerce webshop. We bedachten een frisse huistijl, webshop en promotiemateriaal en ontwikkelden een VIP programma voor klanten van Purpurina.
Begin dit jaar opende de deuren van cadeau-shop Plezant in Baarle Nassau. Een winkel met een uitgebreid assortiment aan welness-producten voor thuis. Geurkaarsjes, potpourri potjes en alles wat het leven “plezant” maakt.
Een complexe meertalige multistore waarbij gebruiksvriendelijkheid en design naadloos op elkaar aansluiten
Tresanti, hét nieuwe merk in de gevestigde modewereld. Naast het strakke design en een multi currency configuratie heeft deze webshop ook PostNL en Exact Online koppelingen. Hierdoor bespaart Tresanti veel tijd tijdens het bezorg-en-boekhoudproces.
Het onderscheidend vermogen van de voedingssupplementen van VICI Vitamins zit in veel dingen. Onder andere in de optimale werkzaamheid van de voedingssupplementen, de samenstelling ervan op natuurlijke basis, de snelle levering én de exclusiviteit.
REV IT! zet hoog in. Het heeft zich als doel gesteld om wereldwijd het belangrijkste merk voor motorkleding te worden. Hun innovatieve, functionele en stijlvolle designs worden verkocht via een internationaal netwerk van dealers en distributeurs.
LUKKIEN heeft onlangs de nieuwe website voor De Ruijter opgeleverd. De verpakkingen van oudste broodversierder van Nederland hebben een eenvoudige, frisse maar kwalitatief hoogstaande uitstraling met uiteraard een hoofdrol voor het broodbeleg. Dit gevoel is helder vertaald naar een online omgeving, die bovendien is voorzien van een handig CMS op basis van Umbraco.
Vacansoleil is Europees marktleider in kampeervakanties. Beleving en emotie spelen een centrale rol op hun nieuwe website.
Novastyl is de meubelcollectie met oog voor uw persoonlijke woonwensen. Of u nu van klassiek of modern houdt, van landelijk of van een mix van stijlen: de internationale collectie van Novastyl past ook bij uw smaak.
Baderie is al meer dan 30 jaar de sanitairspecialist van Nederland. Door onze landelijke dekking is er altijd een Baderie vestiging bij u in de buurt.
Voor MAF die al jaren met ons optrekt hebben wij opnieuw een volledig nieuwe responsive website mogen ontwikkelen. Een echte prijswinnaar al zeggen we het zelf.
Bekijk deze caseStreamflow bied een gevarieerd aanbod aan diensten in de Oosterse geneeswijzen, coaching, counseling en de Oosterse bewegingsleer. Hun uitgangspunt is een integrale mensvisie van waaruit zij kijken naar de totale mens.
Bekijk deze case