Ontwerp gepubliceerd op 02 december 2010
Ontwikkeld door ACHTUNG
Heb jij het nog in je? Om jezelf te laten gaan? Toen je nog kind was hoefde je daar geen seconde over na te denken. Je deed gewoon wat in je opkwam. En dan opeens ben je volwassen en is alles anders. Denk je teveel na over hoe het hoort en wat anderen er misschien wel niet van vinden.
Dat is jammer, vindt Chocomel. Want je geniet zoveel meer van het moment wanneer je wat vaker toegeeft aan jezelf. En iedereen heeft het nog in zich, maar heeft af en toe een zetje nodig. En dat is precies wat Chocomel gaat doen.
Op basis van deze gedachte is er een geïntegreerde campagne ontwikkeld voor Chocomel. Geboren vanuit een nauwe samenwerking tussen Chocomel, DDB, Achtung! en Mediaedge:cia.
De tv- en radiocommercial leggen het gevoel uit, zetten mensen aan het denken en inspireren ze om vaker toe te geven aan zichzelf.
Daarnaast bedachten Achtung! en DDB ‘het Chocomel experiment’. Bestaande uit activiteiten (offline en online) om mensen daadwerkelijk uit te dagen toe te geven aan hun spontane ik. Zoals kussengevechten, offline én online. Maar binnenkort zullen er ook Chocomel-glijbanen tussen roltrappen komen om te kijken wie het in zich heeft. De verschillende experimenten zullen op de site van Chocomel te volgen zijn en worden viraal verspreid via verschillende social media.
En dit is nog maar het begin. Op allerlei manieren zul je Chocomel tegenkomen met uitdagingen om meer aan jezelf toe te geven. Zo hebben we onszelf bij DDB, Achtung! en Chocomel ook al uitgedaagd tot een kussengevecht – en dat ging goed los.
Ga jij de uitdaging aan? Heb jij het nog in je? (Bron: DDB Amsterdam)
That is why we love the digital era! ACHTUNG! was founded in 2005 and is interactive partner for brands like O'Neill, Diageo, Bavaria Volkswagen, Flexa and Reebok. ACHTUNG! won several prizes at national and international festivals including Cannes Lions, Webby Awards, Euro Best Awards. In 2008 ACHTUNG! was declared Interactive Agency Of The Year.
Bekijk het profiel van ACHTUNG
Wij geloven dat winkels en webshops meer zijn dan plaats waar kleding wordt verkocht en dat laten we ook zien in onze webshop
Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen.
Een speaker die staat voor dé perfecte geluidssensatie verdient een webdesign dat de harmonie en balans uitstraalt die hierbij past. Strakke typografie in combinatie met een subtiel lijnenspel en contrastrijke vlakken geven dit webdesign een professionele en tijdloze look & feel.
Het nieuwe bril merk Nina & Max heeft naast de offline verkooppunten met deze maatwerk Magento webshop ook een mooi online verkooppunt. Via de Magento webshop kun je eenvoudig de gewenste bril samenstellen en kopen
Kent u ze? De beroemde Tiffany-lampen. Het is ware glaskunst. Inmiddels zijn de lampen populair onder verzamelaars. Een zeldzame én originele Tiffany kan namelijk heel wat opleveren. Bij Usi Maison koopt u ze voor in uw interieur. Slik ontwikkelde de WooCommerce webshop, zodat Usi Maison zijn Tiffany lampen, Art Deco en Art Nouveau lampen én de grootste collectie barok spiegels voor de beste prijs kan verkopen.
Voor Aniball Nederland ontwikkelden we een WooCommerce webshop in WordPress. Daarnaast biedt de site alle informatie die klanten en dus gebruikers willen weten voordat ze de Aniball aanschaffen. Een gerust gevoel geven en twijfel wegnemen is daarbij belangrijk.
V.A.S. Technics is gespecialiseerd in auto onderdelen voor auto's van de VAG Groep. Zij leveren onderdelen voor Volkswagen, Audi, SEAT en Skoda auto's. Ook navigatiesystemen leveren zij op maat voor auto's van de VAG Groep!.
Deel een blonde is een crowdbutching bedrijf dat vleespakketten verkoopt. Wanneer genoeg pakketten zijn verkocht word de koe geslacht en het vlees opgestuurd. Zij bieden een grote verscheidenheid aan vers rundvlees.
Voor Juwelier Moes hebben we een minimalistische Wordpress website gebouwd met lichte kleuraccenten. De website is verder toegespitst op de al bestaande frisse huisstijl en is responsive.
Voor Purpurina Glitter & Sjabloon maakten we een kleurrijke WooCommerce webshop. We bedachten een frisse huistijl, webshop en promotiemateriaal en ontwikkelden een VIP programma voor klanten van Purpurina.
Begin dit jaar opende de deuren van cadeau-shop Plezant in Baarle Nassau. Een winkel met een uitgebreid assortiment aan welness-producten voor thuis. Geurkaarsjes, potpourri potjes en alles wat het leven “plezant” maakt.
Een complexe meertalige multistore waarbij gebruiksvriendelijkheid en design naadloos op elkaar aansluiten
Tresanti, hét nieuwe merk in de gevestigde modewereld. Naast het strakke design en een multi currency configuratie heeft deze webshop ook PostNL en Exact Online koppelingen. Hierdoor bespaart Tresanti veel tijd tijdens het bezorg-en-boekhoudproces.
Het onderscheidend vermogen van de voedingssupplementen van VICI Vitamins zit in veel dingen. Onder andere in de optimale werkzaamheid van de voedingssupplementen, de samenstelling ervan op natuurlijke basis, de snelle levering én de exclusiviteit.
Heb jij het nog in je? Om jezelf te laten gaan? Toen je nog kind was hoefde je daar geen seconde over na te denken. Je deed gewoon wat in je opkwam. En dan opeens ben je volwassen en is alles anders. Denk je teveel na over hoe het hoort en wat anderen er misschien wel niet van vinden.
Speciaal voor Hyperfreak, een model boardshort van Oneill, heeft Achtung deze stoere website ontwerpen. In deze website, die is gemaakt in Flash, is op een bijzondere manier gebruik gemaakt van video.
Bruseco.nl is een website voor de grootste aanbieder van praktijkgerichte opleidingen voor directiechauffeurs. De website is conversie-technisch opgebouwd om nieuwe kandidaten te werven die willen deelnemen aan de opleiding en directiechauffeur willen worden.
Bekijk deze caseV.A.S. Technics is gespecialiseerd in auto onderdelen voor auto's van de VAG Groep. Zij leveren onderdelen voor Volkswagen, Audi, SEAT en Skoda auto's. Ook navigatiesystemen leveren zij op maat voor auto's van de VAG Groep!.
Bekijk deze casePouw Vervoer (de welbekende busmaatschappij) was opzoek naar een partij die hun kon voorzien van een website die klaar was voor de toekomst. De oude website was erg verouderd en bood geen mogelijkheid tot de gewenste conversie.
Bekijk deze caseWordPress website gekoppeld aan SalesForce CRM voor BlueKiwi in Frankrijk (een onderneming van Atos).
Bekijk deze case