Ontwerp gepubliceerd op 22 november 2012
Ontwikkeld door Clearsite Webdesigners
Didden had een nieuwe visie ontwikkeld op winkelen en dat zie je terug in deze vernieuwde site! ‘Didden wil de samenhang in de non-food sector weer terugbrengen en ervoor zorgen dat de totale categorie non food een eigentijds en innovatievie uitstraling krijgt.
Tijdens een eerste kennismakingsgesprek bij ons op kantoor werd in grote lijnen duidelijk hoe dit vorm moest krijgen op hun nieuwe website. Om een nog betere indruk van het bedrijf te krijgen vond een vervolggesprek plaats op locatie bij Didden, een inspirerend bezoek. Na dit gesprek, waarin we wat dieper op de website zijn ingegaan, zijn we direct aan het werk gegaan.
Werkwijze
Ons eerste voorstel voor een ontwerp werd enthousiast ontvangen. Daardoor konden we voortvarend verder met het ontwerpen van de vervolgpagina’s en de bouw van de site. Vanwege de hoge mate van flexibiliteit en de tijdsdruk is er gezamenlijk besloten om de website niet van een Content Management Systeem te voorzien. In plaats daarvan hebben we een aantal templates in HTML gemaakt. Op basis van deze templates zijn we letterlijk samen met Didden in twee dagen de website gaan bouwen. Deze manier van werken werd door beiden als zeer prettig ervaren, door direct naast elkaar te zitten kon er snel geschakeld worden.
Resultaat
Vier weken na onze eerste kennismaking kon de volledig vernieuwde website dan ook live gaan!
Wij zijn webdesigners uit de omgeving van Utrecht, gepassioneerd bezig met ons vak. Wij maken websites die er mooi uitzien en die goed te gebruiken zijn door zowel onze klanten als eindgebruikers. Daarbij kunnen wij er voor zorgen dat de website goed gevonden wordt door de diverse zoekmachines.
Benieuwd wat wij concreet voor je kunnen betekenen? Dan wordt het hoog tijd om elkaar te ontmoeten. Onder het genot van een lekkere kop koffie of thee nemen wij alle mogelijkheden graag een keer door!
Bekijk het profiel van Clearsite Webdesigners
Wij geloven dat winkels en webshops meer zijn dan plaats waar kleding wordt verkocht en dat laten we ook zien in onze webshop
Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen.
Een speaker die staat voor dé perfecte geluidssensatie verdient een webdesign dat de harmonie en balans uitstraalt die hierbij past. Strakke typografie in combinatie met een subtiel lijnenspel en contrastrijke vlakken geven dit webdesign een professionele en tijdloze look & feel.
Het nieuwe bril merk Nina & Max heeft naast de offline verkooppunten met deze maatwerk Magento webshop ook een mooi online verkooppunt. Via de Magento webshop kun je eenvoudig de gewenste bril samenstellen en kopen
Kent u ze? De beroemde Tiffany-lampen. Het is ware glaskunst. Inmiddels zijn de lampen populair onder verzamelaars. Een zeldzame én originele Tiffany kan namelijk heel wat opleveren. Bij Usi Maison koopt u ze voor in uw interieur. Slik ontwikkelde de WooCommerce webshop, zodat Usi Maison zijn Tiffany lampen, Art Deco en Art Nouveau lampen én de grootste collectie barok spiegels voor de beste prijs kan verkopen.
Voor Aniball Nederland ontwikkelden we een WooCommerce webshop in WordPress. Daarnaast biedt de site alle informatie die klanten en dus gebruikers willen weten voordat ze de Aniball aanschaffen. Een gerust gevoel geven en twijfel wegnemen is daarbij belangrijk.
V.A.S. Technics is gespecialiseerd in auto onderdelen voor auto's van de VAG Groep. Zij leveren onderdelen voor Volkswagen, Audi, SEAT en Skoda auto's. Ook navigatiesystemen leveren zij op maat voor auto's van de VAG Groep!.
Deel een blonde is een crowdbutching bedrijf dat vleespakketten verkoopt. Wanneer genoeg pakketten zijn verkocht word de koe geslacht en het vlees opgestuurd. Zij bieden een grote verscheidenheid aan vers rundvlees.
Voor Juwelier Moes hebben we een minimalistische Wordpress website gebouwd met lichte kleuraccenten. De website is verder toegespitst op de al bestaande frisse huisstijl en is responsive.
Voor Purpurina Glitter & Sjabloon maakten we een kleurrijke WooCommerce webshop. We bedachten een frisse huistijl, webshop en promotiemateriaal en ontwikkelden een VIP programma voor klanten van Purpurina.
Begin dit jaar opende de deuren van cadeau-shop Plezant in Baarle Nassau. Een winkel met een uitgebreid assortiment aan welness-producten voor thuis. Geurkaarsjes, potpourri potjes en alles wat het leven “plezant” maakt.
Een complexe meertalige multistore waarbij gebruiksvriendelijkheid en design naadloos op elkaar aansluiten
Tresanti, hét nieuwe merk in de gevestigde modewereld. Naast het strakke design en een multi currency configuratie heeft deze webshop ook PostNL en Exact Online koppelingen. Hierdoor bespaart Tresanti veel tijd tijdens het bezorg-en-boekhoudproces.
Het onderscheidend vermogen van de voedingssupplementen van VICI Vitamins zit in veel dingen. Onder andere in de optimale werkzaamheid van de voedingssupplementen, de samenstelling ervan op natuurlijke basis, de snelle levering én de exclusiviteit.
Pouw Vervoer (de welbekende busmaatschappij) was opzoek naar een partij die hun kon voorzien van een website die klaar was voor de toekomst. De oude website was erg verouderd en bood geen mogelijkheid tot de gewenste conversie.
Niks is ons te gek! Voor De Rijnhoven is een nieuwe website gelanceerd die is uitgerust met een aantal uniek ontwikkelde WordPress modules.
Zoals de naam al doet vermoeden gaat het om een website voor advocaten. Deze website ging al wat jaartjes mee en was toe aan een flinke update. Er was behoefte aan een "future proof" website.
Hoe toon je zo'n ruime 400 foto's overzichtelijk aan de bezoekers van je website? Hoe leg je via de website contact met de bezoekers? Op deze belangrijke vragen hebben we samen een antwoord bedacht.
Voor Zeker Rendement hebben we niet alleen de website gemaakt, maar ook het logo en de visitekaartjes ontworpen. Zo weet de klant zeker dat zijn huisstijl word doorgevoerd in alle bedrijfsuitingen.
Een website zoals je die nog nooit hebt gezien! Een uniek design met een gemakkelijk beheer waren de uitgangspunten voor deze website. Het resultaat mag er absoluut wezen.
Samen met leasen.nl hebben wij onderzoek gedaan naar het verhogen van de conversie. De gehele site is van een redesign voorzien met als resultaat een 24e plek in de top 100 beste websites van Nederland! Maar bovenal is de website voorzien van een veel hogere conversie ratio.
Ons is gevraagd voor Green Village een nieuwe website te ontwerpen en te ontwikkelen. Green Village is een prachtige rustieke locatie in Nieuwegein, waar u particuliere of zakelijke gelegenheden kunt organiseren.
In opdracht van en samen met Currence hebben wij een volledig nieuwe website voor iDEAL verzorgd. Van eerste briefing to lancering zijn we volledig bij dit leuke project betrokken geweest.
Het is altijd fijn om te horen dat Clearsite wordt aanbevolen door klanten aan anderen. Zo is Rappange en Partners Architecten via via bij Clearsite terechtgekomen met de vraag of wij de website op de schop konden nemen. Gespecialiseerd in restauratie, renovatie en (ver)nieuwbouw van o.a. monumenten en gebouwen, was deze klus toch echt weggelegd voor Clearsite Webdesigners.
Zoals velen was Letterplex op zoek naar een webdesign bureau die voor hun een nieuwe website kon gaan maken. En zoals velen oriënteerden zij bij diverse bedrijven door gesprekken te voeren. Maar al snel werd het duidelijk dat ze met Clearsite verder wilden; een partij die pro-actief meedenkt en de ideeën van Letterplex goed kan ombuigen naar een ontwerp en naar de uiteindelijke ontwikkeling.
EPTA Nederland, de vakvereniging van en voor professionele pianisten en pianodocenten. De EPTA website sloot niet meer aan bij de huidige tijd. Het werd tijd voor een nieuwe website! Zo waren zij bij Clearsite web design aan het juiste adres.
Op basis van de goede samenwerking voor de eerste website van de Betaalvereniging Nederland (BVN) de opdracht voor de website van PIN.NL. Na voor de site van de Betaalvereniging Nederland alleen het bouwen van de website te hebben verzorgd, nemen wij deze keer ook het design op ons.
Didden had een nieuwe visie ontwikkeld op winkelen en dat zie je terug in deze vernieuwde site! ‘Didden wil de samenhang in de non-food sector weer terugbrengen en ervoor zorgen dat de totale categorie non food een eigentijds en innovatievie uitstraling krijgt.
Iodis, een distributeur met de focus op nieuwe en baanbrekende technologieën op het gebied van IT Infrastructuur en Datacenters, wilde dat hun nieuwe website zou aansluiten bij deze focus.
Onlangs hebben wij een nieuwe website voor Stoefelknoeg gelanceerd. Stoefelknoeg was in het bezit van twee websites. De vraag aan ons was om van deze twee websites één mooie frisse website te maken.
Vergader- en partycentrum De Lantaern, al jaren een trouwe klant bij Clearsite webdesign was toe aan een nieuwe website.
De opdracht was simpel; een nieuwe website voor het NBC waarbij de uitstraling professioneel en toegankelijk is. Daarbij een aantal directe ingangen naar de diversen diensten van het NBC. Okay, geen probleem!
Bruseco.nl is een website voor de grootste aanbieder van praktijkgerichte opleidingen voor directiechauffeurs. De website is conversie-technisch opgebouwd om nieuwe kandidaten te werven die willen deelnemen aan de opleiding en directiechauffeur willen worden.
Bekijk deze caseV.A.S. Technics is gespecialiseerd in auto onderdelen voor auto's van de VAG Groep. Zij leveren onderdelen voor Volkswagen, Audi, SEAT en Skoda auto's. Ook navigatiesystemen leveren zij op maat voor auto's van de VAG Groep!.
Bekijk deze casePouw Vervoer (de welbekende busmaatschappij) was opzoek naar een partij die hun kon voorzien van een website die klaar was voor de toekomst. De oude website was erg verouderd en bood geen mogelijkheid tot de gewenste conversie.
Bekijk deze caseWordPress website gekoppeld aan SalesForce CRM voor BlueKiwi in Frankrijk (een onderneming van Atos).
Bekijk deze case