Ontwerp gepubliceerd op 01 januari 1970
Ontwikkeld door Fabrique
Fabrique is sinds 1999 het vaste ontwerpbureau van de website van Albert Heijn. Met honderdduizenden bezoekers per week en twee verkiezingen tot website van het jaar heeft AH.nl zich inmiddels volop bewezen.
Toch wilde Albert Heijn met de website een nog grotere bijdrage gaan leveren aan de commerciële doelstellingen en het merk Albert Heijn. Eind 2007 ging een nieuwe site online. Een site die de bezoeker nog beter helpt bij zijn of haar dagelijkse en wekelijkse boodschappen. AH.nl maakt het leven makkelijker en dus leuker!
We zien een wereld die in snel tempo steeds complexer wordt. Fabrique wil duurzame communicatie en interactie ontwerpen die helpt om keuzes te maken. Interactie die de wereld begrijpelijker en eenvoudiger maakt. We verleggen grenzen en doorbreken bestaande patronen, omdat het afwijken van gebaande paden de enige manier is om tot werkelijk innovatieve en doeltreffende oplossingen te komen. Fabrique kijkt, luistert, denkt mee, adviseert, creëert en veroorzaakt.
Bekijk het profiel van Fabrique
Navacqs is leverancier van veiligheidsproducten ter voorkoming van fraude, schade en diefstal in iedere branche. Op het moment dat Red Melon werd gemaild, stond de website nog geen jaar. De shop werd destijds door een interne ontwikkelaar opgezet.
MagicFX, de leverancier van high-end special effects die iedereen kent van feesten als Tomorrowland, Pussylounge, Kensington, Adele en Sensation heeft Dutchwebdesign geselecteerd om de nieuwe Magento webshop te verzorgen
In het Flevolandse Biddinghuizen sorteert en verpakt Stoker Holland B.V. biologische appels en peren. Voor Stoker Holland BV hebben we een volledige responsive website gebouwd, waarbij de bestaande huisstijl als uitgangspunt is gebruikt. Naast de website is er ook een korte bedrijfsfilm en een fotoreportage gemaakt.
Redkiwi heeft de website van Versvoer zo ontworpen en gebouwd dat honden- en kattenliefhebbers snel een keuze kunnen maken binnen het grote assortiment. De website is ontworpen en ontwikkeld op basis van de nieuwe huisstijl van het bedrijf.
De website van de Bickery Food Group is het portaal voor (toekomstige) klanten en werknemers van Bickery. Uiteraard praktisch, maar met de juiste uitstraling die bij Bickery past!
Chairfactory is producent en groothandel van meubels met een industriële look.
Weldas is producent en groothandel van lashandschoenen, laskleding en diverse andere producten heeft voor veiligheid op de werkvloer. Denk hierbij aan petten, doo-rags, monnikskappen, zweetbandjes voor helmen, laskussens en lasschermen. De website van Weldas wordt voornamelijk gebruikt om technische informatie over de producten te geven. De informatie van de producten is complex en erg gevarieerd.
Perfectpro is producent van werkradio's. Vanuit dit unieke specialisme bieden zij vakmannen de keuze uit het meest complete assortiment muziekgereedschap.
Haardengroothandel.nl is leverancier van gashaarden en houtkachels aan installateurs en architecten. Dit doen ze tegen scherpe prijzen. Na plaatsen wordt de garantie, het onderhoud en de service door Haardengroothandel overgenomen.
Vloervoordeel is de nieuwe naam van Van Putten vloeren. Vanuit hun showroom in centraal Nederland verkopen zij topvloeren tegen een topprijs. Wij ontwikkelde een webwinkel die gekoppeld is aan het centrale voorraad en boekhoudsysteem.
Voor Attentie.nl, groothandel in relatiegeschenken en promotietextiel, heeft Forresult een webwinkel ontwikkeld. Een ruim assortiment is beschikbaar en offertes zijn in een paar klikken aan te vragen.
Webton heeft voor Selo - Food Processing and Packaging Systems een website gebouwd wat door Selo zelf onderhouden kan worden.
Autoservice van Bruchem, ook wel bekend als Suzuki Zwolle, is al sinds 1980 exclusief Suzuki-dealer voor Zwolle en omgeving. Al vele klanten in de regio Zwolle en daarbuiten hebben wij tot volle tevredenheid een Suzuki, nieuw of gebruikt, kunnen verkopen. Al diverse malen heeft Autoservice Van Bruchem kwaliteitsprijzen van de Suzuki-importeur in ontvangst mogen nemen.
Het Bedrijf C.C.B. B.V. importeert het biermerk Palma Cristal rechtstreeks uit Cuba. De firma verkoopt en distribueert Palma Cristal in Nederland. Tevens verzorgt zij de marketing van het merk.
‘’Veren spelen een grote rol in ons dagelijks leven. Geen fabriek, geen machine, geen apparaat kan zonder veren’’, aldus de Rotterdammers van Roveron.
Slik verzorgde voor Kaars Koffie een passende oplossing in de vorm van een site met een eigen smoel. De spraakmakende huisstijl is consequent doorgevoerd door website en webshop, van de opvallende navigatie tot de footer met Goudse huisjes.
Voor het presenteren van de ruim 8000 artikelen uit het enorme assortiment, vond Q Plus haar heil bij Slik. In een webshop-achtige omgeving worden alle producten op een zo overzichtelijke manier getoond. Door de indeling in productgroepen, matrixen en met behulp van de handige productzoeker, zal de klant altijd vinden waar hij/zij naar op zoek is.
Als business to business producent zet Avalon 15 jaar expertise, creativiteit, betrouwbare service en passie in om het optimale product te leveren dat voldoet aan uw persoonlijke wens.
De oudste dierentuin van Nederland zit vol met verhalen. Fabrique ontwierp een frisse nieuwe website, met veel ruimte voor beeld en beleving. Een site waarin verhalen centraal staan.
Vrouwen kopen lingerie om zichzelf te verwennen. Maar ze zijn ook zeer praktisch ingesteld en willen zonder gedoe hun aankopen doen. Fabrique verenigt dit voor Hunkemollers webwinkel onder het motto: Seductively Simple.
Het tijdschrift Allerhande inspireert al ruim 25 jaar heel Nederland tot creatief koken. Met Allerhande online is het magazine nu een voorloper in een nieuw, multimediaal tijdperk.
Op nieuw.d-reizen.nl lanceert D-reizen een eerste versie van een nieuwe site waarbij elke gebruiker op zijn eigen manier door de site kan navigeren.
Het tijdschrift OOG van het Rijksmuseum organiseerde aan het begin van de zomer van 2009 de verkiezing van het mooiste naakt uit de Nederlandse schilderkunst. Op de website oogvoornaakt.nl kon het publiek kiezen uit een selectie van 67 schilderijen van Nederlandse schilders, van Rembrandt tot Appel, van.
Een site die bezoekers, bedrijven en bewoners een overzicht geeft van alles wat Amsterdam te bieden heeft en wat de stad uniek maakt.
Het Rijksmuseum is bezig aan een grootse renovatie en verbouwing. Omdat een groot deel van de collectie tijdens de verbouwing niet getoond kan worden is de website van het Rijksmuseum nu bij uitstek de plek om de collectie voor een breed publiek toegankelijk te maken.
Fabrique is sinds 1999 het vaste ontwerpbureau van de website van Albert Heijn. Met honderdduizenden bezoekers per week en twee verkiezingen tot website van het jaar heeft AH.nl zich inmiddels volop bewezen.
Sinds 1989 geven Ada en Johan advies aan bedrijven, particulieren en beroepsonderwijs op het gebied van kleur, stijl en imago. Personal Branding is hun specialiteit. Samen maakten we deze kleurrijke website.
Bekijk deze caseVoor SpikeTV is een unieke maatwerk website ontworpen en gerealiseerd. Er is gebruik gemaakt van Wordpress als CMS en er is een API koppeling voor het inladen van de programma gids.
Bekijk deze caseThe European Association of Conservatoires (AEC) is het Europese belangenplatform voor muziekonderwijs. Zij maken zich bijvoorbeeld hard voor de kwaliteit van conservatoria en ze organiseren diverse events. Voor Gopublic de uitdaging een complexe nieuwe website met CRM te ontwikkelen.
Bekijk deze caseVoor het Nederlands Kamerkoor ontwikkelden we een frisse website met een mooie videoheader die meteen een krachtige sfeerimpressie geeft van het Kamerkoor
Bekijk deze case