Ontwerp gepubliceerd op 16 februari 2016
Ontwikkeld door Flink
Interactieve website voor zoektocht naar nieuw presentatie talent voor het BNN reisprogramma 3 Op Reis Backpack. Van 18 vloggers naar vier finalisten en na meer dan 100.000 stemmen naar één echte winnaar.
Bij BNN waren ze op zoek naar nieuw presentatie talent voor het programma 3 op reis. Hiervoor zouden achttien ambitieuze vloggers op pad worden gestuurd met Jan en Geraldine. Zij moesten als ware reporters hun reiservaringen in vlogs uitbrengen en zoveel mogelijk stemmen verzamelen. Uit deze 18 vloggers zouden vervolgens vier winnaars komen, die een echte droomreis mochten maken. Op de vier winnaars zou wederom gestemd kunnen worden, om zo de uiteindelijke winnaar te kunnen bepalen. Hij of zij kon daarmee een plek veroveren in het populaire reisprogramma 3 op reis.
Uit de casting ronde zijn maar liefst achttien vloggers gekozen die op de website ieder hun eigen profielpagina hebben gekregen. Daar werden ze in woord en beeld aan de bezoekers voorgesteld en was hun activiteit op social media direct te volgen. Toen de vloggers echt op pad gingen zijn hun vlogs op de website gezet en kon er ook online op de deelnemers worden gestemd. Op de kaart was verder te zien welke spots door de vloggers bezocht werden en wanneer. Ook op de vier finalisten kon worden gestemd, wat meer dan 100.000 keer is gebeurd! Inmiddels is bekend dat Tim de bikkelharde strijd heeft gewonnen en zijn ook alle uitzendingen op de website terug te zien.
De stijl voor het programma, waar ook de website op gebaseerd is komt uit de koker van BNN. Flink heeft deze uitgewerkt in een passend responsive design. Voor dit project geen zwaar CMS maar een maatwerk onderhoudslaag, opgezet in Symfony. Zo kan de redactie van BNN zelf de content onderhouden. Het concept voor de website is zo opgebouwd dat alle verschillende fasen van het tv-programma (en de wedstrijd) met minimale impact konden worden ondersteund. Een succesvolle online aanvulling op de geslaagde zoektocht naar het nieuwe presentatietalent voor 3 op reis!
Van complexe websites tot creatieve online campagnes; als het online is, kunnen wij het maken. Flink is een nuchtere sparringpartner die graag strategisch advies geeft en je daarmee op het goede spoor houdt. Sterk in creatief ontwerp en gericht op concreet resultaat. Zo maken wij het verschil. Voor meer informatie en een overzicht van ons werk: www.flink.nl.
Waar de Politieke Partijen hard werkten aan de voorbereidingen van hun campagne, hebben we bij Slik hard gewerkt aan het ontwerpen, testen en realiseren van de vernieuwde StemWijzer. Dé tool waarmee u uw politieke voorkeur voor de Tweede Kamerverkiezingen van 2017 test.
Voor MAF die al jaren met ons optrekt hebben wij opnieuw een volledig nieuwe responsive website mogen ontwikkelen. Een echte prijswinnaar al zeggen we het zelf.
Unieke kaarten voor unieke gebeurtenissen verdienen een uniek design. Dit is de gedachte achter de exclusieve kaarten van Designcards. Deep heeft deze designvisie doorvertaald naar passend webdesign.
Website inclusief Concrete5 CMS om zeer gemakkelijk nieuws en personeel toe te voegen of aan te passen
Het design van de site heeft speelse effecten door de lijnen die er doorheen lopen en de asymmetrische vormen.
Alrijne Zorggroep vroeg Flink een toegankelijk en aantrekkelijk online jaarverslag te ontwikkelen.
Als interieur stylist wil je laten zien wat je in huis hebt. Daarom hebben we voor Barefoot Styling een unieke website ontworpen, die naadloos aansluit bij de uitstraling. Een toffe website die uiteraard ook aanstuurt op het werven van klanten!
Betrokken, vertrouwd en betrouwbaar. Dat zijn de kernwoorden waar Verloskundig Centrum Partera voor staat. Een heldere visie, die via de website zichtbaar dient te zijn. Onze designers raakten geinspireerd door het enthousiasme van het team en de professionele houding. Het resultaat: een onderscheidend ontwerp, waarbij het hele proces van zwanger worden naar zwanger zijn en de bevalling wordt gepresenteerd.
Streamflow bied een gevarieerd aanbod aan diensten in de Oosterse geneeswijzen, coaching, counseling en de Oosterse bewegingsleer. Hun uitgangspunt is een integrale mensvisie van waaruit zij kijken naar de totale mens.
Hollandse Meesters Advocaten is een samenwerkingsverband tussen gespecialiseerde advocaten in Nederland. Zij werken in alle rechtsgebieden zoals ondernemingsrecht, bestuursrecht, strafrecht en consumentenrecht
Website / Extranet voor de grootste ondernemersvereniging van Gorinchem. Met inlog voor leden en aanmeldsysteem voor evenementen.
Voor Electropan bouwden we een strakke Wordpress website. Voorzien van frisse kleuren, passend bij de nieuw ontworpen huisstijl.
Goed en gedegen onderwijs. Dat is waar De Ring van Putten, een middelbare school in Spijkenisse voor staat. Leerlingen van De Ring worden gestimuleerd het beste uit zichzelf te halen. De school hecht waarde aan rust en regelmaat en wil dat de leerlingen zich veilig voelen. Samengevat in één zin: De Ring van Putten: goed voor elkaar. Vanaf nu hebben ze het ook goed voor elkaar met de website. Slik maakte een website die perfect aansluit op de open en ontspannen sfeer van de school.
Pravoo houdt zich bezig met de ontwikkeling van kinderen van 0 t/m 12 jaar. Hun werkveld zijn de dagverblijven, peuterspeelzalen en basisscholen voor gewoon en speciaal onderwijs. Daarnaast verzorgen ze ook schoolbegeleiding en twee digitale opleidingen.
Een website voor een kleinschalige woonvorm voor mensen met een verstandelijke beperking en/of psychiatrische problematiek Zij bieden ook dagbesteding en kunnen als gezinshuis fungeren.
Teeez is meer dan make-up alleen. Een Europees merk met een conventionele rand. Geobsedeerd door mode en een passie om elk seizoen te verrassen en verleiden.
Op merkdenhaag.nl kunnen stakeholders uit de stad inspiratie op doen en rechtenvrij marketingmateriaal downloaden om zichzelf én Den Haag te presenteren.
Alrijne Zorggroep vroeg Flink een toegankelijk en aantrekkelijk online jaarverslag te ontwikkelen.
Responsive website voor DIGIFOTO Pro, het toonaangevende platform voor digitale fotografie. De lezers en volgers van DIGIFOTO Pro vormen een community van 350.000 fotografen van bovengemiddeld tot (semi) professioneel niveau in Nederland en België.
Op merkdenhaag.nl kunnen stakeholders uit de stad inspiratie op doen en rechtenvrij marketingmateriaal downloaden om zichzelf én Den Haag te presenteren.
Creative Holland is de weportal voor de internationalisering van de creatieve industrie. Voor Nederlandse creatieve ondernemers met grensoverschrijdende ambities en potentiële buitenlandse opdrachtgevers.
FME is de ondernemersorganisatie voor de technologische industrie. Met ruim 2.200 leden in Nederland. Flink hielp hen bij de strategie en ontwikkelde de nieuwe website; een interactief platform voor de leden van FME.
Interactieve website voor zoektocht naar nieuw presentatie talent voor het BNN reisprogramma 3 Op Reis Backpack. Van 18 vloggers naar vier finalisten en na meer dan 100.000 stemmen naar één echte winnaar.
Multimediale longread waarin in 12 hoofdstukken de bevrijding van Noordwest-Europa op indrukwekkende en tastbare wijze wordt verteld.
Sinds 1989 geven Ada en Johan advies aan bedrijven, particulieren en beroepsonderwijs op het gebied van kleur, stijl en imago. Personal Branding is hun specialiteit. Samen maakten we deze kleurrijke website.
Bekijk deze caseVoor SpikeTV is een unieke maatwerk website ontworpen en gerealiseerd. Er is gebruik gemaakt van Wordpress als CMS en er is een API koppeling voor het inladen van de programma gids.
Bekijk deze caseThe European Association of Conservatoires (AEC) is het Europese belangenplatform voor muziekonderwijs. Zij maken zich bijvoorbeeld hard voor de kwaliteit van conservatoria en ze organiseren diverse events. Voor Gopublic de uitdaging een complexe nieuwe website met CRM te ontwikkelen.
Bekijk deze caseVoor het Nederlands Kamerkoor ontwikkelden we een frisse website met een mooie videoheader die meteen een krachtige sfeerimpressie geeft van het Kamerkoor
Bekijk deze case