Case gepubliceerd op 05 mei 2013
Ontwikkeld door MediaCT
Horloges.nl is de online specialist op het gebied van sieraden en accessoires.Horloges.nl wilde de verschillende webshops compleet vernieuwen en optimaliseren. MediaCT heeft alle shops een upgrade en een complete restyling gegeven om de conversie en de belevingswaarde te verbeteren.
In deze case zullen we ons richten op de realisatie van Horloges.nl. Het compleet nieuwe design, de vernieuwde menustructuur en de nieuwe productindeling zorgen voor een moderne, stijlvolle identiteit. Alle modules zijn opgeschoond, laadtijden zijn aanzienlijk verbeterd, de usability is verhoogd en de check-out is significant geoptimaliseerd.
Voor het realiseren van de webshop van Horloges.nl zijn er drie doelstellingen opgesteld. Met de webshop Horloges.nl wil Moho Internet Concepts
In alle webshops, Horloges.nl, Sieraden.com en Zonnebrillen.net, is een unieke one-page check-out ingericht met een zeer gebruiksvriendelijke interface. Een one-page check-out betekent dat alle informatie tijdens het afrekenproces op dezelfde pagina wordt weergegeven. Hierdoor verloopt het betaalproces sneller en kunnen de webshops het afhaakpercentage minimaliseren.
MediaCT heeft Horloges.nl opgemaakt in responsive design. Dit ter verhoging van de conversie en gebruiksvriendelijkheid van de shop. MediaCT heeft de bestaande code van horloges.nl gebruikt en hier een opmaak aan toegevoegd voor diverse resoluties. Deze techniek heeft als groot voordeel de webshopwinkelier slechts 1 webwinkel hoeft te onderhouden.
De doelen die Horloges.nl vooraf had gesteld zijn door middel van de vele optimalisatiewerkzaamheden behaald. Het resultaat van Horloges.nl is een mooie nieuwe webshop met een modern uiterlijk.
Kort samenvattend is Horloges.nl een toegankelijke, persoonlijke en voor conversie geoptimaliseerde webshop. Naast producten, biedt Horloges.nl door middel van het tabblad systeem klanten de mogelijkheid tot het verkrijgen van informatie over de producten van de vier webshops van Moho Internet Concepts B.V.
De Case Horloges.nl is een uitbreiding van de vorige case van Horloges.nl die je kunt vinden op http://www.mediact.nl/portfolio/horloges-nl-3/
‘C’ommerce & ‘T’echnology, het fundament van MediaCT. MediaCT is hét toonaangevende e-commerce ontwikkelbureau, gespecialiseerd in het Magento platform. Als strategisch partner op het gebied van techniek bieden wij het hoogste kwaliteitsniveau in de ontwikkeling van nieuwe webwinkels en in de optimalisatie en doorontwikkeling van bestaande webwinkels.
Met ons marketing DNA, conversiegerichte mentaliteit en uitstekende technische kennis lopen wij voorop in de markt. Wij staan voor perfectie, hebben liefde voor ons vak en werken aan duurzame relaties met onze klanten.
Door strategische partnerships bieden wij hoogwaardige en complete ondersteuning met betrekking tot alle e-commerce disciplines, van backoffice tot internet marketing vraagstukken.
Het team bestaat uit toegewijde, communicatieve vakidioten. Wij staan voor korte lijnen en eerlijke communicatie. Vanuit Groningen bedienen we meer dan 60 gerenommeerde e-commerce ondernemingen door heel Nederland. Wij inspireren, motiveren en tillen onze klanten naar het volgende niveau. Eén partner, één gezamenlijk doel.
MediaCT - E-commerce Experts at Heart
Bekijk het profiel van MediaCT
Al meer dan 3 jaar is Sebwite de vertrouwde partner van Doublepoint voor het onderhoud van de webshop. Nadat de eerste webshop goed dienst had gedaan om het bedrijf op te starten is er na de officiële release van Magento 2 besloten om een geheel nieuwe webshop te bouwen.
Een mooie en mobielvriendelijke website, op maat gemaakt door KIWI webgroep.
Zoë is echt de online verkoopster! Zoë is een virtuele assistent (zoals Siri of Cortana) die bezoekers kan helpen met het vinden van de juiste producten. Niet enkel door te zoeken; maar ook vragen beantwoorden of selecties maken.
Een adaptive WooCommerce webshop met automated marketing gericht op conversie, conversie en conversie.
Voor RAP elektrische fietsen hebben we een Full-service benadering mogen aanbieden. Door het opzetten van een goede online-marketingstrategie en een goed converterende website bereiken we top resultaten. Hier zijn we nooit mee klaar en blijven we iedere maand verbeteren, elke maand weer.
De website van Vloer en Raamdecor maakt de veelzijdigheid van hun assortiment visueel aantrekkelijk. Door de wekelijkse nieuwsberichten en acties die op de site verschijnen, blijven de bezoekers helemaal op de hoogte!
Responsive website met database t.b.v. presentatie en offerte aanvraag tuinhuisjes en link naar unieke tuinhuis configurator incl. zoekmachine optimalisatie en Google AdWords campagne.
Voor ikwiltuinmeubelen.nl heeft Webba deze Magento webshop mogen realiseren.
Een complexe meertalige multistore waarbij gebruiksvriendelijkheid en design naadloos op elkaar aansluiten
Het gaat goed met NYDJ en dat is logisch, want in de jeans van NYDJ zie je er een maat slanker uit. Welke vrouw wil dat nou niet? Het ambitieuze NYDJ had behoefte aan een nieuwe webwinkel die zowel nu als in de toekomst voldoende functionaliteit biedt. MediaCT ontwierp en realiseerde een gloednieuwe shop die volop ruimte biedt voor groei en ontwikkeling.
Simon Lévelt, een van de bekendste namen in de wereld van koffie en thee, had al een webwinkel, maar wilde een nieuwe shop waarmee ze klaar zouden zijn voor online groei. Aan de hand van een design van digitaal projectbureau ‘concept en zo’ realiseerde MediaCT de nieuwe winkel. De cijfers liegen er niet om: de online groei is na een half jaar verdubbeld.
Fairphone wilde een nieuwe webwinkel die kon meegroeien met hun ontwikkeling en ambities. En een beetje snel graag! In een high-speed project heeft MediaCT op basis van Magento Enterprise een webwinkel gerealiseerd die vanaf de livegang ongekend succesvol is.
Met domotica kun je allerlei apparaten in huis besturen, met Beaumotica maak je je interieur mooier. Beaumotica.nl is een webwinkel die sfeer in huis brengt met verlichting van Philips en lifestyleproducten van iittala. MediaCT implementeerde een nieuw Magento-thema over de oude shop en realiseerde daarmee een grote ontwikkelingsslag. De website ademt sfeer met prachtig beeldmateriaal, uitgebreide informatie, een veilig en goed doordacht aankoopproces en uitmuntende klantenservice. Beaumotica beschikt nu over de gewenste professionele, sfeervolle uitstraling en is klaar voor de toekomst.
Twyst.nl is dé webshop voor trendy ondergoed voor heren, dames en kinderen. Ze waren al enige tijd bezig met de overstap naar een Magento webshop en wilde graag dat een professionele partij hen zou helpen de webshop te laten aansluiten bij de wensen van hun klanten.
Redkiwi bouwde voor Grandcruwijnen een webshop met veel functionaliteiten. De bezoeker kan niet alleen verfijnd zoeken in een uitgebreid assortiment, hij kan ook notities bijhouden bij eerder bestelde wijnen en sparen voor kortingen.
Horloges.nl is de online specialist op het gebied van sieraden en accessoires.Horloges.nl wilde de verschillende webshops compleet vernieuwen en optimaliseren. MediaCT heeft alle shops een upgrade en een complete restyling gegeven om de conversie en de belevingswaarde te verbeteren.
Autosport Tepper B.V is dé specialist op het gebied van autotuning- en cardesign-producten met een groot aantal dealers als afnemers. AutoStyle.nl dient als groothandel en biedt met de realisatie van het project voor meer dan 200 unieke dealers de webshop aan als platform om de producten in een dealer gepersonaliseerde omgeving te verkopen.
Ter realisatie van een ‘bricks & clicks’ strategie heeft MediaCT voor Amac een geheel vernieuwde Magento Enterprise webshop gerealiseerd die het online bestellen van producten mogelijk maakt. Daarbij vormt de nieuwe webshop de eerste stap in de richting van een volledig geïntegreerde omnichannel retail benadering.
Drie jaar geleden lanceerde herenmodespeciaalzaak Jac Hensen een webwinkel. Die liep best goed, maar droeg niet bij aan de zorgvuldig opgebouwde merkuitstraling van het bedrijf. Een website, een blog, een webwinkel en tien fysieke vestigingen in Oost-Nederland: Jac Hensen had het allemaal, maar de cohesie ontbrak. De moderetailer was op zoek naar een uniforme look and feel. Geen losse onderdelen en geen onderscheid tussen online en offline. MediaCT en designbureau Skybox gingen begin 2013 van start met de nieuwe installatie van het Magento-platform om deze wens te realiseren. In september ging de shop live. “Dit is een complete metamorfose die strategisch gezien voor ons van grote waarde is,” zegt Robin Hensen.
Met domotica kun je allerlei apparaten in huis besturen, met Beaumotica maak je je interieur mooier. Beaumotica.nl is een webwinkel die sfeer in huis brengt met verlichting van Philips en lifestyleproducten van iittala. MediaCT implementeerde een nieuw Magento-thema over de oude shop en realiseerde daarmee een grote ontwikkelingsslag. De website ademt sfeer met prachtig beeldmateriaal, uitgebreide informatie, een veilig en goed doordacht aankoopproces en uitmuntende klantenservice. Beaumotica beschikt nu over de gewenste professionele, sfeervolle uitstraling en is klaar voor de toekomst.
Gallagher, wereldwijd marktleider op het gebied van elektrische afrasteringen, is groot geworden door klanten te adviseren over kwaliteitsproducten via een uitgebreid dealernetwerk. Er was behoefte aan een robuuste, toekomstbestendige website waarmee het online kanaal verder kon worden benut. De vele dealers met hun knowhow en jarenlange ervaring spelen daarin een belangrijke rol. Behalve Gallagher zelf staan zij de klanten bij met raad en daad. Gallagher koos MediaCT als partner om de nieuwe site te realiseren.
Fairphone wilde een nieuwe webwinkel die kon meegroeien met hun ontwikkeling en ambities. En een beetje snel graag! In een high-speed project heeft MediaCT op basis van Magento Enterprise een webwinkel gerealiseerd die vanaf de livegang ongekend succesvol is.
Simon Lévelt, een van de bekendste namen in de wereld van koffie en thee, had al een webwinkel, maar wilde een nieuwe shop waarmee ze klaar zouden zijn voor online groei. Aan de hand van een design van digitaal projectbureau ‘concept en zo’ realiseerde MediaCT de nieuwe winkel. De cijfers liegen er niet om: de online groei is na een half jaar verdubbeld.
Het gaat goed met NYDJ en dat is logisch, want in de jeans van NYDJ zie je er een maat slanker uit. Welke vrouw wil dat nou niet? Het ambitieuze NYDJ had behoefte aan een nieuwe webwinkel die zowel nu als in de toekomst voldoende functionaliteit biedt. MediaCT ontwierp en realiseerde een gloednieuwe shop die volop ruimte biedt voor groei en ontwikkeling.
Prolyte Group is een internationaal georiënteerd bedrijf, gericht op de productie en verkoop van constructieve elementen die worden gebruikt voor de entertainmentindustrie, theaters, tentoonstellingen en aanverwante markten. Sterc is de online partner voor Prolyte, voor zowel strategie als techniek, design en online marketing.
Bekijk deze caseSimon Lévelt, een van de bekendste namen in de wereld van koffie en thee, had al een webwinkel, maar wilde een nieuwe shop waarmee ze klaar zouden zijn voor online groei. Aan de hand van een design van digitaal projectbureau ‘concept en zo’ realiseerde MediaCT de nieuwe winkel. De cijfers liegen er niet om: de online groei is na een half jaar verdubbeld.
Bekijk deze caseGallagher, wereldwijd marktleider op het gebied van elektrische afrasteringen, is groot geworden door klanten te adviseren over kwaliteitsproducten via een uitgebreid dealernetwerk. Er was behoefte aan een robuuste, toekomstbestendige website waarmee het online kanaal verder kon worden benut. De vele dealers met hun knowhow en jarenlange ervaring spelen daarin een belangrijke rol. Behalve Gallagher zelf staan zij de klanten bij met raad en daad. Gallagher koos MediaCT als partner om de nieuwe site te realiseren.
Bekijk deze caseIn de Magento webshop msv.nl kunnen klanten kiezen uit een breed scala professionele producten. Naast het leveren van losse producten zijn zij gespecialiseerd in het ontwerpen, installeren en onderhouden van complete productiesystemen voor de audio- en videobranche.
Bekijk deze case