Ontwerp gepubliceerd op 19 oktober 2010
Ontwikkeld door LBi Lost Boys
Maandag kwam naar Lost Boys met de vraag om een nieuwe website te ontwikkelen. Een site die in staat is 200.000 nieuwe inschrijvingen te realiseren en de talk of the town wordt binnen de wereld van detachering. LBi Lostboys ontwikkelde de nieuwe portal van Maandag, van design tot implementatie in Episerver CMS 6.
Bezoekers van Maandag.nl kunnen eenvoudig vacatures zoeken en direct solliciteren. Door middel van een nieuw CRM systeem kunnen de verschillende vestigingen direct vacatures publiceren op de site en worden inkomende sollicitaties direct in het CRM opgevangen. Ook is de gebruiksvriendelijkheid van het vernieuwde portal geoptimaliseerd: zo worden geuploade cv’s meteen uitgelezen via een webservice, zodat inschrijfformulieren geprefilled zijn.
We doen alles wat ervoor nodig is om onze klanten online succesvol te maken. Dat betekent, kort gezegd, dat we je helpen om nieuwe klanten te bereiken, ze te motiveren om écht voor je merk te kiezen, en de relatie met je klanten op de lange termijn te versterken en verdiepen.
Bekijk het profiel van LBi Lost Boys
Waar de Politieke Partijen hard werkten aan de voorbereidingen van hun campagne, hebben we bij Slik hard gewerkt aan het ontwerpen, testen en realiseren van de vernieuwde StemWijzer. Dé tool waarmee u uw politieke voorkeur voor de Tweede Kamerverkiezingen van 2017 test.
Voor MAF die al jaren met ons optrekt hebben wij opnieuw een volledig nieuwe responsive website mogen ontwikkelen. Een echte prijswinnaar al zeggen we het zelf.
Unieke kaarten voor unieke gebeurtenissen verdienen een uniek design. Dit is de gedachte achter de exclusieve kaarten van Designcards. Deep heeft deze designvisie doorvertaald naar passend webdesign.
Website inclusief Concrete5 CMS om zeer gemakkelijk nieuws en personeel toe te voegen of aan te passen
Het design van de site heeft speelse effecten door de lijnen die er doorheen lopen en de asymmetrische vormen.
Alrijne Zorggroep vroeg Flink een toegankelijk en aantrekkelijk online jaarverslag te ontwikkelen.
Als interieur stylist wil je laten zien wat je in huis hebt. Daarom hebben we voor Barefoot Styling een unieke website ontworpen, die naadloos aansluit bij de uitstraling. Een toffe website die uiteraard ook aanstuurt op het werven van klanten!
Betrokken, vertrouwd en betrouwbaar. Dat zijn de kernwoorden waar Verloskundig Centrum Partera voor staat. Een heldere visie, die via de website zichtbaar dient te zijn. Onze designers raakten geinspireerd door het enthousiasme van het team en de professionele houding. Het resultaat: een onderscheidend ontwerp, waarbij het hele proces van zwanger worden naar zwanger zijn en de bevalling wordt gepresenteerd.
Streamflow bied een gevarieerd aanbod aan diensten in de Oosterse geneeswijzen, coaching, counseling en de Oosterse bewegingsleer. Hun uitgangspunt is een integrale mensvisie van waaruit zij kijken naar de totale mens.
Hollandse Meesters Advocaten is een samenwerkingsverband tussen gespecialiseerde advocaten in Nederland. Zij werken in alle rechtsgebieden zoals ondernemingsrecht, bestuursrecht, strafrecht en consumentenrecht
Website / Extranet voor de grootste ondernemersvereniging van Gorinchem. Met inlog voor leden en aanmeldsysteem voor evenementen.
Voor Electropan bouwden we een strakke Wordpress website. Voorzien van frisse kleuren, passend bij de nieuw ontworpen huisstijl.
Goed en gedegen onderwijs. Dat is waar De Ring van Putten, een middelbare school in Spijkenisse voor staat. Leerlingen van De Ring worden gestimuleerd het beste uit zichzelf te halen. De school hecht waarde aan rust en regelmaat en wil dat de leerlingen zich veilig voelen. Samengevat in één zin: De Ring van Putten: goed voor elkaar. Vanaf nu hebben ze het ook goed voor elkaar met de website. Slik maakte een website die perfect aansluit op de open en ontspannen sfeer van de school.
Pravoo houdt zich bezig met de ontwikkeling van kinderen van 0 t/m 12 jaar. Hun werkveld zijn de dagverblijven, peuterspeelzalen en basisscholen voor gewoon en speciaal onderwijs. Daarnaast verzorgen ze ook schoolbegeleiding en twee digitale opleidingen.
Een website voor een kleinschalige woonvorm voor mensen met een verstandelijke beperking en/of psychiatrische problematiek Zij bieden ook dagbesteding en kunnen als gezinshuis fungeren.
Teeez is meer dan make-up alleen. Een Europees merk met een conventionele rand. Geobsedeerd door mode en een passie om elk seizoen te verrassen en verleiden.
Op merkdenhaag.nl kunnen stakeholders uit de stad inspiratie op doen en rechtenvrij marketingmateriaal downloaden om zichzelf én Den Haag te presenteren.
Maandag kwam naar Lost Boys met de vraag om een nieuwe website te ontwikkelen. Een site die in staat is 200.000 nieuwe inschrijvingen te realiseren en de talk of the town wordt binnen de wereld van detachering. LBi Lostboys ontwikkelde de nieuwe portal van Maandag, van design tot implementatie in Episerver CMS 6.
De Anne Frank Stichting wil mensen wereldwijd in staat stellen om de plek te verkennen waar Anne Frank en de andere onderduikers verscholen zaten. Vanaf nu is dat mogelijk met Het Achterhuis Online. Bijzonder aan het online bezoek is dat de schuilplaats ook ingericht is, zoals tijdens de onderduik.
Audi introduceert begin 2010 hun nieuwe vlaggenschip: De nieuwe Audi A8. Een exclusieve limo die met gemak de nieuwe standaard neerlegd.
Sara Lee heeft in februari voor haar drie merken Douwe Egberts, Senseo en Pickwick een nieuw loyaliteitsprogramma gelanceerd en daarbij het bestaande label Koffie en Kado en bijbehorende e-commerceplatform omgedoopt tot Douwe Egberts en meer.
Veilig wonen en ondernemen is een zaak van ons allemaal. Samen bereiken we meer dan alleen! Daarom zijn de gemeente Tilburg, Rabobank Tilburg en omstreken, politie en Interpolis een initiatief gestart onder de naam: Onze Buurt Veilig.
Na een kort maar krachtig pitchtraject heeft LBi Lost Boys de eerste stap gezet in het redesign van de online presence van IMC.
Tegelijk met de presentatie van de nieuwe Nuon Solar auto, de Nuna 5, is de hernieuwde website van het Nuon Solar Team live gegaan.
LBi Lost Boys heeft voor Zwitsal de nieuwe website ontwikkeld. Op de vernieuwde Zwitsal.nl staan de expertise van Zwitsal en de expertise van moeders centraal.
Voor Sara Lee ontwikkelen en beheren we al een groot aantal websites. Sinds oktober 2009 geldt dit ook voor de E-shop www.koffieenkado.nl
Sinds 1989 geven Ada en Johan advies aan bedrijven, particulieren en beroepsonderwijs op het gebied van kleur, stijl en imago. Personal Branding is hun specialiteit. Samen maakten we deze kleurrijke website.
Bekijk deze caseVoor SpikeTV is een unieke maatwerk website ontworpen en gerealiseerd. Er is gebruik gemaakt van Wordpress als CMS en er is een API koppeling voor het inladen van de programma gids.
Bekijk deze caseThe European Association of Conservatoires (AEC) is het Europese belangenplatform voor muziekonderwijs. Zij maken zich bijvoorbeeld hard voor de kwaliteit van conservatoria en ze organiseren diverse events. Voor Gopublic de uitdaging een complexe nieuwe website met CRM te ontwikkelen.
Bekijk deze caseVoor het Nederlands Kamerkoor ontwikkelden we een frisse website met een mooie videoheader die meteen een krachtige sfeerimpressie geeft van het Kamerkoor
Bekijk deze case