Ontwerp gepubliceerd op 01 januari 1970
Ontwikkeld door LBi Lost Boys
Voor Sara Lee ontwikkelen en beheren we al een groot aantal websites. Sinds oktober 2009 geldt dit ook voor de E-shop www.koffieenkado.nl
LBi heeft het beheer van deze site op zich genomen. Op 4 november is een eerste opgefriste versie live gegaan. Met name 'onder de motorkap' hebben we al een groot aantal verbeteringen doorgevoerd: de site is voorzien van een nieuwe paymentprovider (Ogone) en een nieuwe fullfilmentpartner (S&H).
Begin 2010 volgt er een volledig redesign van de site en de koppeling aan de nieuwe loyalty database.
We doen alles wat ervoor nodig is om onze klanten online succesvol te maken. Dat betekent, kort gezegd, dat we je helpen om nieuwe klanten te bereiken, ze te motiveren om écht voor je merk te kiezen, en de relatie met je klanten op de lange termijn te versterken en verdiepen.
Bekijk het profiel van LBi Lost Boys
Navacqs is leverancier van veiligheidsproducten ter voorkoming van fraude, schade en diefstal in iedere branche. Op het moment dat Red Melon werd gemaild, stond de website nog geen jaar. De shop werd destijds door een interne ontwikkelaar opgezet.
MagicFX, de leverancier van high-end special effects die iedereen kent van feesten als Tomorrowland, Pussylounge, Kensington, Adele en Sensation heeft Dutchwebdesign geselecteerd om de nieuwe Magento webshop te verzorgen
In het Flevolandse Biddinghuizen sorteert en verpakt Stoker Holland B.V. biologische appels en peren. Voor Stoker Holland BV hebben we een volledige responsive website gebouwd, waarbij de bestaande huisstijl als uitgangspunt is gebruikt. Naast de website is er ook een korte bedrijfsfilm en een fotoreportage gemaakt.
Redkiwi heeft de website van Versvoer zo ontworpen en gebouwd dat honden- en kattenliefhebbers snel een keuze kunnen maken binnen het grote assortiment. De website is ontworpen en ontwikkeld op basis van de nieuwe huisstijl van het bedrijf.
De website van de Bickery Food Group is het portaal voor (toekomstige) klanten en werknemers van Bickery. Uiteraard praktisch, maar met de juiste uitstraling die bij Bickery past!
Chairfactory is producent en groothandel van meubels met een industriële look.
Weldas is producent en groothandel van lashandschoenen, laskleding en diverse andere producten heeft voor veiligheid op de werkvloer. Denk hierbij aan petten, doo-rags, monnikskappen, zweetbandjes voor helmen, laskussens en lasschermen. De website van Weldas wordt voornamelijk gebruikt om technische informatie over de producten te geven. De informatie van de producten is complex en erg gevarieerd.
Perfectpro is producent van werkradio's. Vanuit dit unieke specialisme bieden zij vakmannen de keuze uit het meest complete assortiment muziekgereedschap.
Haardengroothandel.nl is leverancier van gashaarden en houtkachels aan installateurs en architecten. Dit doen ze tegen scherpe prijzen. Na plaatsen wordt de garantie, het onderhoud en de service door Haardengroothandel overgenomen.
Vloervoordeel is de nieuwe naam van Van Putten vloeren. Vanuit hun showroom in centraal Nederland verkopen zij topvloeren tegen een topprijs. Wij ontwikkelde een webwinkel die gekoppeld is aan het centrale voorraad en boekhoudsysteem.
Voor Attentie.nl, groothandel in relatiegeschenken en promotietextiel, heeft Forresult een webwinkel ontwikkeld. Een ruim assortiment is beschikbaar en offertes zijn in een paar klikken aan te vragen.
Webton heeft voor Selo - Food Processing and Packaging Systems een website gebouwd wat door Selo zelf onderhouden kan worden.
Autoservice van Bruchem, ook wel bekend als Suzuki Zwolle, is al sinds 1980 exclusief Suzuki-dealer voor Zwolle en omgeving. Al vele klanten in de regio Zwolle en daarbuiten hebben wij tot volle tevredenheid een Suzuki, nieuw of gebruikt, kunnen verkopen. Al diverse malen heeft Autoservice Van Bruchem kwaliteitsprijzen van de Suzuki-importeur in ontvangst mogen nemen.
Het Bedrijf C.C.B. B.V. importeert het biermerk Palma Cristal rechtstreeks uit Cuba. De firma verkoopt en distribueert Palma Cristal in Nederland. Tevens verzorgt zij de marketing van het merk.
‘’Veren spelen een grote rol in ons dagelijks leven. Geen fabriek, geen machine, geen apparaat kan zonder veren’’, aldus de Rotterdammers van Roveron.
Slik verzorgde voor Kaars Koffie een passende oplossing in de vorm van een site met een eigen smoel. De spraakmakende huisstijl is consequent doorgevoerd door website en webshop, van de opvallende navigatie tot de footer met Goudse huisjes.
Voor het presenteren van de ruim 8000 artikelen uit het enorme assortiment, vond Q Plus haar heil bij Slik. In een webshop-achtige omgeving worden alle producten op een zo overzichtelijke manier getoond. Door de indeling in productgroepen, matrixen en met behulp van de handige productzoeker, zal de klant altijd vinden waar hij/zij naar op zoek is.
Als business to business producent zet Avalon 15 jaar expertise, creativiteit, betrouwbare service en passie in om het optimale product te leveren dat voldoet aan uw persoonlijke wens.
Maandag kwam naar Lost Boys met de vraag om een nieuwe website te ontwikkelen. Een site die in staat is 200.000 nieuwe inschrijvingen te realiseren en de talk of the town wordt binnen de wereld van detachering. LBi Lostboys ontwikkelde de nieuwe portal van Maandag, van design tot implementatie in Episerver CMS 6.
De Anne Frank Stichting wil mensen wereldwijd in staat stellen om de plek te verkennen waar Anne Frank en de andere onderduikers verscholen zaten. Vanaf nu is dat mogelijk met Het Achterhuis Online. Bijzonder aan het online bezoek is dat de schuilplaats ook ingericht is, zoals tijdens de onderduik.
Audi introduceert begin 2010 hun nieuwe vlaggenschip: De nieuwe Audi A8. Een exclusieve limo die met gemak de nieuwe standaard neerlegd.
Sara Lee heeft in februari voor haar drie merken Douwe Egberts, Senseo en Pickwick een nieuw loyaliteitsprogramma gelanceerd en daarbij het bestaande label Koffie en Kado en bijbehorende e-commerceplatform omgedoopt tot Douwe Egberts en meer.
Veilig wonen en ondernemen is een zaak van ons allemaal. Samen bereiken we meer dan alleen! Daarom zijn de gemeente Tilburg, Rabobank Tilburg en omstreken, politie en Interpolis een initiatief gestart onder de naam: Onze Buurt Veilig.
Na een kort maar krachtig pitchtraject heeft LBi Lost Boys de eerste stap gezet in het redesign van de online presence van IMC.
Tegelijk met de presentatie van de nieuwe Nuon Solar auto, de Nuna 5, is de hernieuwde website van het Nuon Solar Team live gegaan.
LBi Lost Boys heeft voor Zwitsal de nieuwe website ontwikkeld. Op de vernieuwde Zwitsal.nl staan de expertise van Zwitsal en de expertise van moeders centraal.
Voor Sara Lee ontwikkelen en beheren we al een groot aantal websites. Sinds oktober 2009 geldt dit ook voor de E-shop www.koffieenkado.nl
Bruseco.nl is een website voor de grootste aanbieder van praktijkgerichte opleidingen voor directiechauffeurs. De website is conversie-technisch opgebouwd om nieuwe kandidaten te werven die willen deelnemen aan de opleiding en directiechauffeur willen worden.
Bekijk deze caseV.A.S. Technics is gespecialiseerd in auto onderdelen voor auto's van de VAG Groep. Zij leveren onderdelen voor Volkswagen, Audi, SEAT en Skoda auto's. Ook navigatiesystemen leveren zij op maat voor auto's van de VAG Groep!.
Bekijk deze casePouw Vervoer (de welbekende busmaatschappij) was opzoek naar een partij die hun kon voorzien van een website die klaar was voor de toekomst. De oude website was erg verouderd en bood geen mogelijkheid tot de gewenste conversie.
Bekijk deze caseWordPress website gekoppeld aan SalesForce CRM voor BlueKiwi in Frankrijk (een onderneming van Atos).
Bekijk deze case