Case gepubliceerd op 27 november 2014
Ontwikkeld door Webton Internetc
De vormgeving van de nieuwe website van Wouter Witzel heeft Webton onder haar hoede genomen. De website is een unieke binnenkomer die gelijk de aandacht van de bezoeker trekt. Mooie grote foto's en de gebruiksvriendelijkheid staan centraal.
Wouter Witzel is specialist in het ontwikkelen en produceren van vlinderkleppen. Al tientallen jaren levert het bedrijf wereldwijd aan klanten in diverse industrieën: onder andere de scheepsbouw, waterbehandelingsindustrie en elektriciteitscentrales.
Het vertrekpunt van de nieuwe website was de nieuwe huisstijl. Vanuit daar heeft Webton de website vormgegeven. Het ontwerp van de sfeer, kleuren en foto's past perfect in de bedrijfspresentatie. Op de homepagina zijn er roulerend diverse grote foto's te zien met een foto en naam van de medewerker. Dat is het uitgangspunt van de website: connecten en samenkomen.
Naast de vormgeving heeft Webton ook meegedacht over de functionaliteiten. Het is een interactieve website geworden. De bezoeker kan actief iets doen, zoals het downloaden van productinformatie. De producten zijn uitklapbaar om meer informatie te krijgen en deze pagina's kunnen bovendien met één klik op de knop worden uitgeprint. De manier om in contact te komen is zeer laagdrempelig gemaakt in de vorm van call-to-action banners. Via deze knoppen kan de bezoeker direct worden teruggebeld, gemaild of meer informatie ontvangen. De website is erg actueel. Zo kunt u in één oogopslag zien wanneer Wouter Witzel op welke beurs te zien is. De referentieprojecten worden tevens op een dynamische manier gepresenteerd.
De website is zeer gebruiksvriendelijk. Met een minimaal aantal kliks kan de bezoeker navigeren op de website. Middels de zoekfunctie bovenin de website vindt de bezoeker direct waar hij of zij naar op zoek is. Er is gedacht aan alle bezoekers en daarom is de website meertalig gemaakt: de informatie is zowel in het Nederlands als Engels te bekijken. Tot slot schaalt de website mee naar alle mogelijke apparaten, zoals een tablet en smartphone. De website is dus altijd optimaal te bekijken.
Webton biedt u een 'van-begin-tot-eind' oplossing. Anders gezegd: een oplossing die loopt van het ontwikkelen van een website tot en met het realiseren van hoge posities in zoekmachines. Webton is een full service internetbureau dat creatieve websites ontwerpt en bouwt tegen betaalbare prijzen. Webton biedt u een totaalpakket van webdesign, grafisch ontwerp, zoekmachine optimalisatie, huisstijl ontwerp, e-commerce en overige internetdiensten.
Bekijk het profiel van Webton Internetc
Van productpush naar merkbeleving, van middelen naar online activatie en van strategie naar resultaat. Vanuit deze basis hebben we het merk online opnieuw opgebouwd. Met een visueel redesign, een vernieuwd communicatieconcept en interactie vanuit klantperspectief, wordt ingezet op een maximale merkbeleving en meer conversie.
Prymaxx® Europe BV is dé fabrikant en kwalitatieve dienstverlener op het gebied van innovatieve brandbestrijding.
Ipskamp Printing is er voor al uw magazines, flyers, brochures, proefschriften of boeken die u wilt laten drukken. Wij pakten sinds de nieuwe start in Enschede de huisstijl, het webdesign en vele andere uitingen op voor deze partner.
De online productcatalogus op de website van Adsensys is niet alleen gebruiksvriendelijk voor huidige klanten, het is ook een zeer nuttig middel om potentiële klanten te overtuigen.
Eén van ‘s lands grootste onbekende multinationals koos begin 2015 voor vanStijl als haar online partner. De eerste klus: de corporate website.
Hendriks Oilfield Services (HOS) is gespecialiseerd in olie producten, toch liep de oliestroom op de oude website niet geheel vlekkeloos. Webba heeft een nieuwe en gestroomlijnde WordPress website gerealiseerd met een op maat gemaakt ontwerp.
Wereldwijd zijn er vele engineers die werken met Gas & Vloeistofsystemen. Wanneer zij een onderdeel van dit systeem moeten vervangen of een heel nieuw systeem gaan bouwen en daar materialen voor nodig hebben, zijn ze momenteel nog afhankelijk van papieren catalogi die in hun kast staan. Deze zijn moeilijk te doorzoeken, niet actueel en het aanbod van deze catalogi is niet alomvattend – vaak hebben engineers alleen de catalogi van leveranciers waar ze eerder zaken mee hebben gedaan.
Endless webdesign ontwierp en realiseerde een geheel op maat gemaakte website voor Braspenning B.V.. De website moest informatie verstrekken over de disciplines waar de expertises van Braspenning liggen én hun projecten belichten.
Het nieuwe ontwerp van de website heeft Metapol ondergebracht bij Webton. De ontwerper heeft een overzichtelijke website gecreëerd met een duidelijke menustructuur. Door middel van de grote foto's wordt direct de aandacht van de bezoeker getrokken.
Prolyte Group is een internationaal georiënteerd bedrijf, gericht op de productie en verkoop van constructieve elementen die worden gebruikt voor de entertainmentindustrie, theaters, tentoonstellingen en aanverwante markten. Sterc is de online partner voor Prolyte, voor zowel strategie als techniek, design en online marketing.
De vormgeving van de nieuwe website van Wouter Witzel heeft Webton onder haar hoede genomen. De website is een unieke binnenkomer die gelijk de aandacht van de bezoeker trekt. Mooie grote foto's en de gebruiksvriendelijkheid staan centraal.
Er is een vernieuwde website gebouwd waar onder andere gebruik is gemaakt van de longtail methode. Er zijn tien verschillende werelden gecreëerd waar iedere (nieuwe) klant uit verschillende sectoren van De Jager RVS zich in kan herkennen.
De website moest zelfstandig functioneren naast de corporate site van Kabelnoord, welke product- en servicegericht is. Het project Glasvezel van Kabelnoord moest een eigen identiteit krijgen op het internet.
Sterc werd gevraagd een nieuwe website te realiseren voor REMON. De website dient voornamelijk als informatie voorziening voor (potentiële) klanten. Om de bezoekers per categorie informatie te verschaffen is er een kennisbank gerealiseerd met veelgestelde vragen. Daarnaast is de usability (gebruiksvriendelijkheid) van de website geoptimaliseerd, waarbij informatie eenvoudig te vinden/aan te vragen is.
Sterc heeft een responsive website en Facebookapp gebouwd voor de 'Hooghoudt Bruine Jenever'-campagne.
Mammoet is specialist in zwaar hijswerk en multimodaal transport. Hun specialiteit is het transporteren, verschepen, plaatsen en het verwijderen van grote en/of zware objecten van en naar elke locatie, te land en te water. Mammoet bedient vijf grote markten: de petrochemie, de energiesector, de civiele sector, de offshore industrie en maritieme branche.
Havenuitbreiding in Qatar. Verdieping van het toegangskanaal van de haven van Melbourne. Of dichter bij huis; het aanleggen van de Tweede Maasvlakte in Rotterdam. Boskalis doet het allemaal. Het van oorsprong Sliedrechtse baggerbedrijf biedt tegenwoordig internationaal een breed palet aan maritieme diensten aan. Redkiwi maakte het visitekaartje voor deze multinational: de corporate website.
SHV ontstond in 1896 in Nederland uit een fusie van een aantal belangrijke kolenhandelsbedrijven, waarvan sommige al in de 18e eeuw werkzaam waren.
Het ontwikkelen van een website voor brasserie Willemientje waarmee zij op een duidelijke manier informatie kunnen leveren aan de eind-gebruiker.
De website van Tuinwacht heeft een nieuw ontwerp gekregen dat zich aansluit bij hun bedrijfsidentiteit.
Het ontwikkelen van een website voor Port of Twente. Zij versterken de Twentse economie door het creëren van meer werkgelegenheid in de logistieke sector.
Het ontwikkelen van een Duitse website voor Mein Auto Makler waar je je auto op kan zetten om te verkopen via deze website.
Voor Van de Kraats Advocatuur heeft Webton een logo en een website ontwikkeld. Van de Kraats Advocatuur beschikt over een team bestaande uit een advocaat, juridisch- en medisch adviseur en een rekenkundig expert om de belangen optimaal te behartigen.
Voor Woonbeheer Borne heeft Webton de website ontworpen. Deze website is het adres voor huurwoningen in Borne. Bewoners kunnen hier terecht voor zowel huurwoningen als incidentele koopwoningen.
Bijna elke websitebeheerder kent het. Je laat een website ontwikkelen en in de loop der tijd verandert deze steeds een klein beetje. Na een lange tijd kan het zijn dat de opeenstapeling van toevoegingen een website dusdanig (technisch) complex maakt, dat het beheren steeds omslachtig en lastiger wordt. Zo ook bij ExplainiT, trainingsinstituut voor Management, Communicatie en ICT-trainingen. Webton reorganiseerde de website.
Webton heeft de website voor De Bedrijfsmakelaar ontworpen. Op deze website kunnen makelaars en vastgoedpartijen bedrijfspanden plaatsen die te huur of te koop zijn. Als bedrijf zelf kunt u hier op zoek gaan naar een geschikte ruimte voor uw onderneming.
De vormgeving van de nieuwe website van Wouter Witzel heeft Webton onder haar hoede genomen. De website is een unieke binnenkomer die gelijk de aandacht van de bezoeker trekt. Mooie grote foto's en de gebruiksvriendelijkheid staan centraal.
Voor Eetcafé de Blauwe Engel heeft Webton de website ontworpen. Gasten kunnen via de website reserveren en de verschillende menukaarten bekijken. De website is zeer overzichtelijk en door de foto's zien de bezoekers direct wat ze kunnen verwachten.
Webton heeft de nieuwe website van Benica ontworpen. De grote foto's staan centraal en de gebruiksvriendelijkheid van de website is erg hoog. Middels de zoekfunctie vindt de bezoeker heel snel en eenvoudig de geschikte camper waar hij of zij naar op zoek is.
Webton heeft de vormgeving van de nieuwe website van Domaine Michaud onder haar hoede genomen. De website is erg uniek en kenmerkt zich door de mooie grote foto's. De sfeer van dit bed & breakfast wordt goed weergegeven door het gebruik van bepaalde kleuren en lettertypes.
Het nieuwe ontwerp van de website heeft Metapol ondergebracht bij Webton. De ontwerper heeft een overzichtelijke website gecreëerd met een duidelijke menustructuur. Door middel van de grote foto's wordt direct de aandacht van de bezoeker getrokken.
SLIMME METER APP ENGIE
Bekijk deze caseVan productpush naar merkbeleving, van middelen naar online activatie en van strategie naar resultaat. Vanuit deze basis hebben we het merk online opnieuw opgebouwd. Met een visueel redesign, een vernieuwd communicatieconcept en interactie vanuit klantperspectief, wordt ingezet op een maximale merkbeleving en meer conversie.
Bekijk deze casePrymaxx® Europe BV is dé fabrikant en kwalitatieve dienstverlener op het gebied van innovatieve brandbestrijding.
Bekijk deze caseBij Grand Café De Twee Wezen staat eten en drinken in het teken van ouderwetse gezelligheid in een nieuw jasje, het interieur is sfeervol, warm en ruimtelijk. Dit gevoel hebben wij doorvertaald naar al hun uitingen.
Bekijk deze case