Case gepubliceerd op 15 mei 2013
Ontwikkeld door Zicht online
We ontwikkelden een responsive campagnesite voor Auping. De site past zich aan naar het apparaat dat de website benadert. Geschikt voor zowel desktop als mobile.
Begin 2012 lanceerde beddenfabrikant Auping: 'The Essential'. Zicht verzorgde de campagnesite voor het designbed dat is ontworpen door het duo Köhler und Wilms.
In de campagne is niet alleen aandacht voor het bed, maar ook de styling van de slaapkamer wordt niet vergeten. Voor iedere kleur bed is een slaapkamer met unieke sfeer gecreëerd. Door middel van de informatie-icoontjes op de foto's kunnen bezoekers spelenderwijs ontdekken waar alle accessoires verkrijgbaar zijn.
Een bijzondere eigenschap van de site is het vermogen om zich aan te passen aan het apparaat dat de website benadert. De beeldverhoudingen en de interactie passen zich automatisch aan, wanneer de gebruiker de site bijvoorbeeld vanaf een iPad bekijkt. Met het groeiende gebruik van smartphones en tablets wordt dit steeds belangrijker om toe te passen.
Doordat iPhones en iPads geen Flash ondersteunen, worden we uitgedaagd om verleidende campagnesites met andere technieken te bouwen. De Auping Essential site hebben we met HTML, CSS en Javascript gemaakt, waardoor we ook iPhone- en iPadgebruikers een maximale merkbeleving bieden.
De door Zicht ontwikkelde website bleef niet onopgemerkt. Op het webdesigners blog Design Licks werd de Essential website uitgeroepen tot site of the day. We willen bij dit succes de bijdrage van Studio Aandacht niet onbenoemd laten. Dit bureau ontwikkelde het thema voor de campagne en de styling & fotografie voor de settings.
Strategie, design en technologie
Het combineren van strategie, design en technologie is een belangrijk uitgangspunt in ons werk. Zicht bedenkt, ontwerpt en bouwt. Door deze geïntegreerde aanpak vanuit multidisciplinaire teams, overzien we het gehele online speelveld. Veel van onze klanten zetten ons dan ook structureel in als online partner.
25 online professionals
Bij Zicht werken 25 online professionals. Dat zijn onder andere strategen, interactie ontwerpers, grafisch ontwerpers en developers (front-end en back-end). Elke Zichter is verantwoordelijk voor een bepaald expertisegebied. Hierdoor benaderen we elk vraagstuk vanuit verschillende perspectieven. Daarnaast beschikt Zicht over een groot netwerk van professionals waaronder copywriters en video-producers. Zicht is aangesloten bij PIBN, IPAN en BNO.
Bekijk het profiel van Zicht online
Al meer dan 3 jaar is Sebwite de vertrouwde partner van Doublepoint voor het onderhoud van de webshop. Nadat de eerste webshop goed dienst had gedaan om het bedrijf op te starten is er na de officiële release van Magento 2 besloten om een geheel nieuwe webshop te bouwen.
Een mooie en mobielvriendelijke website, op maat gemaakt door KIWI webgroep.
Zoë is echt de online verkoopster! Zoë is een virtuele assistent (zoals Siri of Cortana) die bezoekers kan helpen met het vinden van de juiste producten. Niet enkel door te zoeken; maar ook vragen beantwoorden of selecties maken.
Een adaptive WooCommerce webshop met automated marketing gericht op conversie, conversie en conversie.
Voor RAP elektrische fietsen hebben we een Full-service benadering mogen aanbieden. Door het opzetten van een goede online-marketingstrategie en een goed converterende website bereiken we top resultaten. Hier zijn we nooit mee klaar en blijven we iedere maand verbeteren, elke maand weer.
De website van Vloer en Raamdecor maakt de veelzijdigheid van hun assortiment visueel aantrekkelijk. Door de wekelijkse nieuwsberichten en acties die op de site verschijnen, blijven de bezoekers helemaal op de hoogte!
Responsive website met database t.b.v. presentatie en offerte aanvraag tuinhuisjes en link naar unieke tuinhuis configurator incl. zoekmachine optimalisatie en Google AdWords campagne.
Voor ikwiltuinmeubelen.nl heeft Webba deze Magento webshop mogen realiseren.
Een complexe meertalige multistore waarbij gebruiksvriendelijkheid en design naadloos op elkaar aansluiten
Het gaat goed met NYDJ en dat is logisch, want in de jeans van NYDJ zie je er een maat slanker uit. Welke vrouw wil dat nou niet? Het ambitieuze NYDJ had behoefte aan een nieuwe webwinkel die zowel nu als in de toekomst voldoende functionaliteit biedt. MediaCT ontwierp en realiseerde een gloednieuwe shop die volop ruimte biedt voor groei en ontwikkeling.
Simon Lévelt, een van de bekendste namen in de wereld van koffie en thee, had al een webwinkel, maar wilde een nieuwe shop waarmee ze klaar zouden zijn voor online groei. Aan de hand van een design van digitaal projectbureau ‘concept en zo’ realiseerde MediaCT de nieuwe winkel. De cijfers liegen er niet om: de online groei is na een half jaar verdubbeld.
Fairphone wilde een nieuwe webwinkel die kon meegroeien met hun ontwikkeling en ambities. En een beetje snel graag! In een high-speed project heeft MediaCT op basis van Magento Enterprise een webwinkel gerealiseerd die vanaf de livegang ongekend succesvol is.
Met domotica kun je allerlei apparaten in huis besturen, met Beaumotica maak je je interieur mooier. Beaumotica.nl is een webwinkel die sfeer in huis brengt met verlichting van Philips en lifestyleproducten van iittala. MediaCT implementeerde een nieuw Magento-thema over de oude shop en realiseerde daarmee een grote ontwikkelingsslag. De website ademt sfeer met prachtig beeldmateriaal, uitgebreide informatie, een veilig en goed doordacht aankoopproces en uitmuntende klantenservice. Beaumotica beschikt nu over de gewenste professionele, sfeervolle uitstraling en is klaar voor de toekomst.
Twyst.nl is dé webshop voor trendy ondergoed voor heren, dames en kinderen. Ze waren al enige tijd bezig met de overstap naar een Magento webshop en wilde graag dat een professionele partij hen zou helpen de webshop te laten aansluiten bij de wensen van hun klanten.
Redkiwi bouwde voor Grandcruwijnen een webshop met veel functionaliteiten. De bezoeker kan niet alleen verfijnd zoeken in een uitgebreid assortiment, hij kan ook notities bijhouden bij eerder bestelde wijnen en sparen voor kortingen.
Zicht vertaalde de nieuwe identiteit en online ambities van het Concertgebouw, naar een verleidelijk en inspirerend platform.
Om ouders en docenten te helpen bij het voorlichten van kinderen over hun gehoor en de kwetsbaarheid er van, heeft Zicht in opdracht van de Nationale Hoorstichting, De Geluidstuin ontwikkeld.
Zicht ontwikkelde voor het Kröller-Müller Museum een interactief tentoonstellingsconcept.
Al jaren ontwikkelt Zicht de website voor Robeco Zomerconcerten. Een van de grootste festivals in Nederland met jaarlijks maar liefst 100.000 bezoekers.
Al jaren is Otolift een graag geziene klant in de Zicht studio. De trapliftenfabrikant is marktleider in Nederland en ook wereldwijd een grote speler in de markt.
Zicht ontwikkelde een platform om alle culturele initiatieven te bundelen.
Hoe maak je archiefcollecties voor een grote groep toegankelijk? Zicht ontwikkelde het platform Wegwijzer Acthieven WO2.
Auping lanceerde onlangs de Essential. Zicht ontwikkelde de campagnesite.
NBD Biblion is dé leverancier voor bibliotheken in Nederland en België. Het biedt honderden producten en diensten aan; van boeken tot boekbindmachines, van etiketstickers tot RFID chips. Maar ook zorgt NBD Biblion jaarlijks voor 20.000 recensies, onder andere gebruikt door Bol.com. Zicht ontwikkelde voor NDB Biblion de corporate website en documentatiebanken.
ARTtube is een videoplatform voor kunst en design in Nederland en België. De website bevat uiteenlopende filmpjes: interviews met kunstenaars en curatoren, kijkjes achter de schermen, restauratie van kunstwerken, de televisiereeks Boijmans TV en bijzondere animatie- en remixfilms. Het videoplatform ARTtube is door Zicht ontwikkeld.
GGzE (Geestelijke Gezondheidszorg Eindhoven en De Kempen) biedt hulp en ondersteuning aan mensen met ernstige, complexe en vaak langdurende psychiatrische en psychosociale problemen. In opdracht van GGzE ontwierp en bouwde Zicht de corporate website en de website van De Woenselse Poort, een onderdeel van GGzE dat zich richt op forensische psychiatrie.
We ontwikkelden een Augmented Reality App voor tablets om virtueel een traplift in de woning te tonen. Op deze manier is het kiezen voor een traplift een stuk eenvoudiger.
We ontwikkelden een responsive campagnesite voor Auping. De site past zich aan naar het apparaat dat de website benadert. Geschikt voor zowel desktop als mobile.
Campagne om inwoners en bedrijven in de regio Rotterdam uit te dagen om ideeën te leveren om het openbaar vervoer slimmer, beter, leuker te maken.
Klassieke muziek heeft ons veel te bieden. Naast indrukwekkende orkesten, solisten en componisten biedt dit rijke muziekgenre ons verhalen en beelden die tot de verbeelding spreken. Zicht online ontwikkelde voor het Concertgebouw 'het Concertkompas'. Door klassieke muziek in het kompas op een visuele en speelse manier aan te bieden, maken we dit muziekgenre (en bijbehorende concerten) toegankelijk voor een breed publiek.
Op het geheugen van Brabant bouwen mensen samen aan het collectieve geheugen van Brabant. De rijke geschiedenis wordt hier niet alleen gevormd door de grote geschiedkundige verhalen. Juist de kleine persoonlijke verhalen maken de geschiedenis van Brabant herkenbaar en toegankelijk.
Deze game brengt de medewerkers van het Universitair Medisch Centrum Rotterdam in beweging. Teams strijden in een virtuele reis rond de wereld tegen elkaar met als doel een gezonde leefstijl op het werk én thuis.
Waar de Politieke Partijen hard werkten aan de voorbereidingen van hun campagne, hebben we bij Slik hard gewerkt aan het ontwerpen, testen en realiseren van de vernieuwde StemWijzer. Dé tool waarmee u uw politieke voorkeur voor de Tweede Kamerverkiezingen van 2017 test.
Bekijk deze caseEen app waarmee afspraken gemaakt door Account managers van Heineken kunnen worden ingezien en gepland
Bekijk deze caseAl meer dan 3 jaar is Sebwite de vertrouwde partner van Doublepoint voor het onderhoud van de webshop. Nadat de eerste webshop goed dienst had gedaan om het bedrijf op te starten is er na de officiële release van Magento 2 besloten om een geheel nieuwe webshop te bouwen.
Bekijk deze caseAl enkele jaren is Sebwite de partner voor de online werkzaamheden voor Presafe, het bedrijf achter de webshops BHVtotaal.nl en AED.nl. Na een nieuwe aanbesteding voor de ontwikkeling van de nieuwe webshop die de 5-jaar oude webshop moest vervangen won Sebwite de aanbesteding en zijn wij aan de slag gegaan om een nieuwe webshop in Magento2 te bouwen.
Bekijk deze case